karinaas Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jentene elsker duppeditter Duppedittene i dag er både mindre og har et penere design enn tidligere, og dette appellerer sterkt til jentene. En ny undersøkelse viser at kvinner for tiden bruker tre ganger så mye penger på duppeditter som de gjør på skjønnhetsprodukter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ganske overraskende.. Leste dette i VG i går. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det kom egentlig ikke som et stort sjokk. De fleste jentene jeg kjenner digger duppeditter, og har gjort det en god stund. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 og "duppeditter" kan tenkes å være dyrere enn skjønnhetsprodukter Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ble dette i bunn og grunn dummere enn make-up og sånn, da, eller? Jeg for min del synes det er fint at jenter bruker mer penger på duppeditter enn på sminke Hmm, kjæresten min bruker ikke mye penger på duppeditter, men til gjengjeld bruker hun ikke sminke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg