SiR0 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ukens flørt: LG Cyon Det sies at man ikke skal skue hunden på hårene. Men når man møter på små lekkerbiskener som den nye designertelefonen LG Cyon, er det heller vanskelig å holde kredittkortet på stedet hvil. Les artikkelen her Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Trodde lg var koreansk jeg Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Dette var en lekker flørt Ikke så stor og ganske lekker synes nå jeg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 kommer den til Norge? Den går på det japanske CDMA-nettet, så nei. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 deen hadde ok design, mne likte ikke fargen......... tastene så vonde ut, men den fineste telefonen jeg har sett fra LG Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Oi, faktisk en ganske fin telefon. Lenke til kommentar
robot Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Må vel være enig i at den ser bra ut, og at den er lekker . Designet var kjempe flott. Kunne ha tenkt meg en sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg