Tord.f Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg har en bærbar med NT workstation 4. SP 6a, den har en partisjon med fat og en med ntfs. NT ligger på fat partisjonen. Jeg lurte på om det gikk ann og kjøre nt og 98 på samme partijon uten at det opptår problemer. Fikk ikke til å kjøre Partition magic så, jeg kan ikke stjele litt plass fra ntsf'en og lage en fat32. Takker for alle svar Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 NT kjører fint på FAT...men fremgangsmåten for å få dualboot når du har NT allerede inne er litt verre. Andre veien er veldig simpelt. Da er det bare å instalere win98, og så NT...så blir det automatisk dualboot. AKIRA Lenke til kommentar
Tord.f Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 jeg kan jo modifisere boot.ini filen som dual booten i nt bruker. noen som vet sånn ca hvor mye en win 98 install tar? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Men er det ikke i utgangspunktet litt rart å kjøre NT på FAT-partisjon når du tross alt har en NFTS? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Serqevx skrev (2002-08-05 09:46):200-300 MB Kommer ann på hvor mange extra-adds du skal ha med...ville heller ha sagt 300-500mb Lenke til kommentar
eiga Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Du bør sjekke denne linken før du prøver deg fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå