Eijnar Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg skjønner ikke helt forskjellen på de forskjellig versjonene av Windows. På komplett koster XP PRO fra rett over 1000,- og dyreste koster 3400,-. Noen heter OEM og noen er fullversjoner. Kan noen gjøre meg litt klokere på dette eller? Og er det verdt å bytte til x64 forresten? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg skjønner ikke helt forskjellen på de forskjellig versjonene av Windows. På komplett koster XP PRO fra rett over 1000,- og dyreste koster 3400,-. Noen heter OEM og noen er fullversjoner. Kan noen gjøre meg litt klokere på dette eller? Og er det verdt å bytte til x64 forresten? om får du kjøpt ved at du bestiller anen hardware div mus tastatur-kabler-hardisker--avtale melom forhandler og microsot. den er lik fullverson Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Som kvase sier, OEM kan du kjøpe sammen med diverse hardware. Stiller meg tvilende til mus, tastatur og sånne småting, men harddisker, prosessorer, osv går bra. Og nei, det er ikke verdt å bytte til x64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå