Eijnar Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er det sant at dual core ikke blir støttet i Home Edition? Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg tror ikke det skal være noen problem.. Det er jo tråss alt BIOS'en du updater å ikke XP =P Men si i fra hvist du finn ut det motsatte siden jeg har dual-core selv =) Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Har kjørt med Home Edition og Professional på dual core, men fikk ikke testet dette ut da jeg hadde problemer med harddsiken. Men installerer bare Pro for å være sikker når jeg får igjen harddisken fra Komplett da. Er du fornøyd med din dualcore da, The Nomad? Min (4200+) fikk jeg testet en del mens jeg kjørte Pro og det var helt digg.. Kjører jo BF2 med Winamp, Ad-Aware, Spybot, virusscan osv. i bakgrunnen... Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 XP Home støtter i utgangspunktet ikkje mere enn en prosessor. Men etter at dualcore kom i salg har Microsoft laget en oppdatering som gir støtte for dualcore. Det er mulig at den blir lastet ned via Windows update for de som trenger den. Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 For å si det enkelt EIER!!!! Er så deilig å kunne flire av folk som kommer på lan med singel-core siden de sett jo å venter nesten 10 min før de er inne i spillet igjen =P Eks bf2: Du sir du må ut å sette på musikken, å så mens han tenker på å bare lame kille deg så plutselig er du der igjen Kjører den på 1,52v å klokket til 2,6.. helt stabil. Kjørte Prime 95 i 24 timer Så i stede for å betale 8000 for den kjedlige 4800 så klokket jeg 4400 å fikk 4000 kr avslag =P Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er det sant at dual core ikke blir støttet i Home Edition? Kjører med X2 4400+ og Home Edition. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Å du er sikker på at du har dual-core i menyen ???? I så fall så har sikkert Windows kommet ut me en Home edition fix =) Endret 6. august 2005 av The Nomad Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Å du er sikker på at du har dual-core i menyen ???? I så fall så har sikkert Windows kommet ut me en Home edition fix =) Er ikke riktig sikker på hvilken meny du mener. Er det denne? Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tja, ser ut som om Windows har mekket fix da =) fint for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå