Olsenhower Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg lurer bare på om det finnes gratisversjoner av program som lar en mikse (og trikse) ved avspilling av mp3. Gjerne et program som simulerer en simpel miksepult eller noe. Savner (spesielt på fester) muligheten å la musikken gli sammenhengende uten sjenerende avbrudd. Takker for tips! Lenke til kommentar
que Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 har vært borti to programmer jeg synes har vært bra, BPMstudio og Traktor. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Last ned Atomixmp3 2.1 fra http://www.atomixmp3.com, dette er et veldig bra beatmix-program! Men på denne demoen klarer du ikke å bruke hodetelefoner, da må du ha fullversjonen. Det finnes en rekke plugins og effekter du kan laste ned for å bruke i programmet! Eivind O. [ Denne Melding var redigert av: EivindO på 2002-08-06 09:04 ] Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Selv liker jeg PCDJ fra Visiosonic best. Der får du kjøpt til en kontroller som ser ut som en djcdspiller kontroller. Har den selv og det er tøfft å spille på! Christian... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Takker for seriøse svar EivindO sitt forslag, AtomixMp3, var genialt - akkurat det jeg var ute etter Beklager bumpingen, men jeg synes alltid en takk er på sin plass, selv om jeg ofte takker på forhånd. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg mener å huske at WinAmp 3 (beta) lar sangene "gli" over i hverandre. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Winamp med crossfade-plugin.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 SQRSoft Advanced crossfading plugin til winamp! Ruler vilt. Lenke til kommentar
vingtor Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 kom over noko som heiter djmixpro, men er ikkje gratis desverre. (djmixpro.com) foretar visst bpm analyse av låtene og mikser. Kan jo prøve det (10 gratis "mikser") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå