Slazenger Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg skal kjøpe meg en nye sjerm... men har ikke serlig peiling på hvilke sjermer som er best. tenkte jeg skulle ha meg en crt sjerm 17 tommer. prisen er ca. 1300kr Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Skal du ha deg en ny crt skjerm nå i 2005 så annbefaler jeg deg å annskaffe deg en 19 tommer om du har plass. Kan annbefale deg denne samsung skjermen. Har selv en litt eldre verson men er veldig fornøyd. Det er jo klart at prisen på vil stige litt over 1300 men her betaler du jo får det du kjøper så. Jeg betalte rundt 2000 kroner for min skjerm tror jeg, ahr ahtt den i ca. 6 månder nå. Du burde også vurdere lcd skjermene ettersom disse faktisk begynner å bli like god som alle crt skjemene som fortsatt er på markedet. Lcd er jo faktisk mye enklere i lengden. Men dette er jo egentlig noe du må finne ut selv om du vil ha lcd eller crt altså. Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Hmmm.. ja har bestem meg får og kjøpa crt sjerm jeg hadde tenkt og kjøpe meg http://www.psdata.no/ps.asp?it=105253 men jeg vet ikke hva som er best.. den eller samsungen??? og hvor finner jeg den plassen det er billigst? Mvh slazz Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Personlig ville jeg gått for Samsungen, men det er smak og behag, spesifikasjonsmessig er de jo rimelig like.. Pris på samsungen finner du her Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har en Samsung SyncMaster 997DF. Koster 1600 når jeg kjøpte den. Er 19" altså. Er utrolig god syns jeg, og genialt bra bilde. Klart og godt. Anbefaler denne vertfall. Alle jeg har snakket med som har sett skjermen skryter over den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå