danilovic Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Folk som har små barn i krukker. Tæhæ, det har jeg!! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 At man bare kan stikke til nærmeste våpen sjappa og kjøpe seg 50 cal sniper. Ja det blir xx $ for 3 pakker nudler, 2 melk og 36X 50 cal ammo. Bah, Det gjør da vel ikke noe, du trenger bare et rent rulleblad, og så kan du kose deg med å skyte spurv. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 At man bare kan stikke til nærmeste våpen sjappa og kjøpe seg 50 cal sniper. Ja det blir xx $ for 3 pakker nudler, 2 melk og 36X 50 cal ammo. Bah, Det gjør da vel ikke noe, du trenger bare et rent rulleblad, og så kan du kose deg med å skyte spurv. Eller mennesker.. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Folk som har små barn i krukker. Tæhæ, det har jeg!! Bonsaibabies - coming to a webshop near you! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det aller sykeste jeg vet om tråden? Hmm... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 At man bare kan stikke til nærmeste våpen sjappa og kjøpe seg 50 cal sniper. Ja det blir xx $ for 3 pakker nudler, 2 melk og 36X 50 cal ammo. Bah, Det gjør da vel ikke noe, du trenger bare et rent rulleblad, og så kan du kose deg med å skyte spurv. Eller mennesker.. Og? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det aller sykeste jeg vet om tråden? Hmm... Lengden? Typen? Fargen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det aller sykeste som skjedde i dag ihvertfall, var en kar som kom ut av en narvesen kjosk elns i oslo. kom ut bak meg og prata i telefonen. han var svær. også sa han til den andre personen i telefonen:" Bare om jeg får su*e pi*ken din til det spr*ter. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Røyskattlia bofelleskap. Sykere greier finner du ikke. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Røyskattlia bofelleskap. Sykere greier finner du ikke. Derfor er det fint at man kan kjøpe en Barret M82A1 12.7x99mm hvis man har et rent rulleblad. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Da stopper vi en tråd som åpenbart er uønsket på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg