Njål Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Sorry for OT, men, er det noken som veit om alle futurama sesongene finnes i en og samme boks en plass? og i tilfelle, kor kan eg kjøpe den? Du skriver ikke om du trenger R2Europa, norske undertekster, e.l. Det har vært gitt ut 4-sesongs-bokser rundt om i verden (f.eks. her), men så vidt jeg vet er de utsolgt mer eller mindre overalt. Uansett, hvis du ikke trenger norske undertekster tror jeg det vil være betraktelig billigere å kjøpe sesong-boksene hver for seg, siden så vidt jeg vet alle kan skaffes under mva-grensa, mens en komplett boks vil være over. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 The officeSeinfeld Sopranos 24 (riktignok lei av at hun superskurken (var det Eva Bauer hun heter?) dukker opp i alle episodene Skulle til å nevne det samme selv men ante meg noen hadde skrevet det før meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Frasier, Seinfeld og Futurama Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 SimpsonsThe A-Team Arrested Development :!: Arrested Development er jo bare helt genialt da! The Shield er også jævlig tøft. Scrubs er artig det og. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Monty Python's Flying Circus får hele serien for ca. 1000 Hvor?? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Monty Python's Flying Circus får hele serien for ca. 1000 Hvor?? http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=AEV70174DVD Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 de 5 viktigste: 1: The A-team 2: Seinfeldt 3: Futurama 4: Friends 5: King of queens Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 de 5 viktigste: 1: The A-team Nummer en er så riktig Hva med Knight Rider? Og Hawaii 5-0 :!: Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (mini) Serier jeg har, som jeg synes er severdige, og som ingen har nevnt så langt: Dune (miniserien) Children of Dune En annen serie jeg har som jeg synes er veldig bra, er "Taken", en flott sci-fi serie som foregår over fler generasjoner. "Firefly" virker interessant, men Play.com skal ha nesten £27 for den første sesongen, så det er utelukket inntil videre (forbaskede nkr 200 grense). Jeg stoler på at de vil senke prisen etterhvert, som de gjør med mange slike produkt. Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 1. The A-team 2. Family Guy 3. Macgyver Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 legge till, Stargate: Alantis seong 1 som har kommer på S1, veldig kul, en av de beste spinnoffs jeg har sett.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Sorry for OT, men, er det noken som veit om alle futurama sesongene finnes i en og samme boks en plass? og i tilfelle, kor kan eg kjøpe den? Du skriver ikke om du trenger R2Europa, norske undertekster, e.l. Det har vært gitt ut 4-sesongs-bokser rundt om i verden (f.eks. her), men så vidt jeg vet er de utsolgt mer eller mindre overalt. Uansett, hvis du ikke trenger norske undertekster tror jeg det vil være betraktelig billigere å kjøpe sesong-boksene hver for seg, siden så vidt jeg vet alle kan skaffes under mva-grensa, mens en komplett boks vil være over. 4636706[/snapback] På DVD-galleriet i Bergen har de en svær boks med alle sesongene i. Husker ikke om det var med eller uten undertekster, men det beviser i alle fall at det er en boks med alle sesongene i der ute et sted. Lenke til kommentar
Beluga Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Taken er en miniserie som har litt til felles med The 4400. (Blant annet noen av skuespillerene) Den handler om at det faktisk landet Aliens i Amerika på 50-tallet. Millitæret dekket over det, men noen mennesker ble berørt. Serien følger 3-4 familier gjennom 3 generasjoner. Det er en meget godt laget serie! Firefly De som liker stilen til Josh Wendon (Buffy/Angel) Bør absolutt sjekke ut denne serien! Det er et slags Wild-West-meets-Star-Wars. Nå går også filmen Serenity på kino, og jeg anbefaler alle å se den. Man trenger ikke å ha sett serien først! erie. Når det gjelder humor, foretrekker jeg den britiske. Serier jeg kan anbefale er: Black Books. Dette er 3 sesonger med mye morro. Nesten alle episodene tar plass inne i brukt-bokbutikken til Bernard Black. En irsk temperamentfull, rotete og alkoholisert mann (perfekt kombinasjon). Hans medhjelper, den litt mer uskyldige Manny og Fran som jobber i butikken 'next-door'. Mye rart skjer. Skuespillerprestasjonen er stødig og humoren ganske så svart. Ypperlig underholdning! Spaced De som har sett Shaun of the Dead vil kjenne igjen casten i denne serien. Hvis du ser på deg selv som litt 'nerd' -dvs. vet mye om filmer og tegneserier er dette en serie du *ikke* må gå glipp av! Alt Simon Pegg tar i blir til gull! Anbefales! Shameless er en av mine store favoritter. Det er en komedie men når jeg forklarer hva den handler om høres det kanskje ikke slik ut.. . Serien (2 sesonger til nå) handler om en alkoholisert far med 5 unger. Elste datteren har tatt på seg 'foreldreansvaret'. De er fattige og bor i et mindre bra nabolag. Familen har et ganske skeivt syn på livet. Serien er sjarmerende og full av ironi og humor. Little Britain Nrk har vist sendt denne serien nylig. Jeg har hatt den på dvd lenge. Det er to fyrer som spiller alle de forskjellige karakterene. Veldig bra stuff! Ellers kan jeg anbefale to serier basert på bøker. De foregår begge under Napoleonskrigen: Richard Sharpe og Horatio Hornblower xx Endret 11. desember 2005 av Beluga Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Oz er en kjempekul fengelserie man bare må se. Og Lost er også kjempebra. Er de jeg vet om som er verdt å kjøpe. Og Prison Break også da, når det kommer ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Et lite tips til alle som har en Platekompani-butikk i nærheten. Twin Peaks s01 selges for 250,-. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Et lite tips til alle som har en Platekompani-butikk i nærheten. Twin Peaks s01 selges for 250,-. 5281476[/snapback] Og har du kreditt/debet-kort får du sesong 1 av denne eminente serien for omtrent NOK165@Amazon UK, inkludert frakt. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Noen som vet om noen plasser der du kan få sesonger av Thats 70's show eller Malcolm In the Middle på DVD, med norsk tekst? Endret 11. desember 2005 av makos Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Noen som vet om noen plasser der du kan få sesonger av Thats 70's show eller Malcolm In the Middle på DVD, med norsk tekst? 5281757[/snapback] Hverken That 70's Show eller Malcolm in the Middle er så vidt jeg vet gitt ut på DVD i Skandinavia, og heller ikke noe annet sted med norske undertekster. That 70's Show kommer muligens om ikke alt for lenge. Malcolm in the Middle er så vidt jeg vet ikke tilgjengelig annet enn Sesong 1 (R1US) noe sted i det hele tatt pga problemer med rettighetene til musikk (produksjonsselskapet betalte for/klarerte rettigheter for TV, men ikke hjemmevideo). Tror det kommer flere sesonger i USA neste år, med delvis nytt soundtrack. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Blitt nevnt før, men må nevnes igjen: Oz Alle sesongene (tror ikke 6 har kommet ut ennå, men). Dette er verdens beste serie. Så brutal og kynisk, samtidig så hjertevarm og treffende. Penisfaktoren er kanskje litt høy, men det er vel bare en bonus for enkelte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå