Montag Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Carnivale er et must - særlig hvis du har sans for David Lynch. Glemte jo Fawlty Towers, Yes, Minister Yes, Prime Minister og Foyle's War. Sist men ikke minst Murder Rooms, et must for alle som liker britisk kvalitetskrim. Seriens hovedperson er Dr Joseph Bell , mannen som inspirerte Conan Doyle til å skrive Sherlock Holmes historiene. Endret 6. august 2005 av Montag Lenke til kommentar
zokra Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 -Band of Brothers - den beste krigsserien Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Friends, Sesong 1-10 Alle elsker Raymond, Vet ikke hvor mange sesonger som har kommet ut jeg Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 @Montag: Vet du om sesong 3 av "Foyle`s War" snart er på DVD? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) @Montag: Vet du om sesong 3 av "Foyle`s War" snart er på DVD? Yessiree, de finnes på DVD. Se her og her. Løp og kjøp.... Ser jo nå at ingen har nevnt tidenes beste TV serie, nemlig I, Claudius - Handlingen er satt til romertiden med dens gale keisere (hint: Caligula). Denne serien banker det meste annet på markedet. Endret 6. august 2005 av Montag Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Futurama Sesong 1-4 DVD'ene(Hele serien); veldig gøy og ha, må nok ha et Futurama maraton snart The Simpsons; Har bare sesong 1-4, men har planer om og kjøpe, 5, vet ikke om jeg kjøper 6 men jaja. 24: Fantastiske DVD set, med 18 timers nervepirrende action, fengende historie, og genialt skuespill. Har sesong 1 og 3, har planer om og få tak i 2 og 4 the office: Genial britisk humor, ler meg så mye at kjeven min får vondt "Get the gitar!" David Brent FTW!!! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 The Simpsons, sesong 1,2,3,4,5 og nr 6 som kommer ut snart Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Band of Brothers Alle Elsker Raymond Seinfeld Friends Simpsons Futurama 24 Lost Dette er de seriene jeg synes er verdt å få med seg. Uansett er jeg nesten sikker på at jeg har glemt en Lenke til kommentar
VbD Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 The x-files Alias The Simpsons Futurama 24 Band of B.... Er noen serier jeg synes er veldig bra =] Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Vil gjerne ha litt info om ekstra materiale som er med de forskjellige seriene. Pliiiiis Lenke til kommentar
Thoth Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Stargate SG-1 med bl.a Richard Dean Anderson (MacGyver), og Spin-Off Stargate Atlantis. TV3 sendte bare den første sesongen av Stargate-SG1 så jeg har vært nødt til å kjøpe DVDene. 8 sesonger til nå. Se filmen først, deretter Stargate-SG1 og samtidig med sesong 8 kan du begynne å se Stargate Atlantis. Endret 7. august 2005 av Thoth Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 The Pretender Mythbusters Og mange av de andre som er nevnt her, så klart. Særlig The Simpsons og Family Guy. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 "Du skal høre mye" - Alle sesongene på 1 DVD! Neida, jeg vil anbefale Family Guy og 24 sesong 2-3, muligens 4. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 The PretenderMythbusters Og mange av de andre som er nevnt her, så klart. Særlig The Simpsons og Family Guy. Har du mythbusters sesong 1? Hvor har du kjøpt den? Discovery shop sender bare til usa canada og storbritania Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vel, andre webshops har den, ser jeg. Bare å google litt. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg ville nå anbefale Dacaop SamleDVD - Alle de beste slagerene Glamour - Sesong 1 - ? (hvis man har lite bøker i bokhylla) Tande-Ps slankehelvete - Tren deg feit på en episode og to bonusspor Norske Filmminner fra NRK2 - 32 filmer du aldri kommer til å se igjen :p :p Neida. Jeg ville nå anbefalt 24 DVDene jeg. Men de må sees fra sesong 1 og utover, ikke noe sesonghopp, det er fyfy. Smallville er også en god serie som godt kan skaffes på DVD. MacGyver er ikke nødvendig siden TV2 sikkert kommer til å sende de i 10 år til Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Vet du når 24 ses 4 kommer på DVD? *Lengter* Trodde den kom på DVD før serien begynte på TV2 slik de andre sesongene gjorde, så jeg så ingen episoder på TV. *Angre* Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Den finnes i sin fulle helhet på nettet Men vet ikke når DVDen kommer i butikken nei... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Teachers er en temmelig morsom serie om lærere som er på omtrent samme nivå som sine elever. Både sesong 1, 2 og 3 holder høyt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå