Gå til innhold

TV-serier på DVD - din anbefaling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Montag: Vet du om sesong 3 av "Foyle`s War" snart er på DVD?

Yessiree, de finnes på DVD. Se her

og her.

Løp og kjøp....

Ser jo nå at ingen har nevnt tidenes beste TV serie, nemlig I, Claudius - Handlingen er satt til romertiden med dens gale keisere (hint: Caligula). Denne serien banker det meste annet på markedet.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Futurama Sesong 1-4 DVD'ene(Hele serien); veldig gøy og ha, må nok ha et Futurama maraton snart ;)

The Simpsons; Har bare sesong 1-4, men har planer om og kjøpe, 5, vet ikke om jeg kjøper 6 men jaja.

24: Fantastiske DVD set, med 18 timers nervepirrende action, fengende historie, og genialt skuespill. Har sesong 1 og 3, har planer om og få tak i 2 og 4 ;)

the office: Genial britisk humor, ler meg så mye at kjeven min får vondt :D "Get the gitar!" :D David Brent FTW!!!

Lenke til kommentar

Stargate SG-1 med bl.a Richard Dean Anderson (MacGyver), og Spin-Off Stargate Atlantis.

TV3 sendte bare den første sesongen av Stargate-SG1 så jeg har vært nødt til å kjøpe DVDene.

8 sesonger til nå.

Se filmen først, deretter Stargate-SG1 og samtidig med sesong 8 kan du begynne å se Stargate Atlantis.

Endret av Thoth
Lenke til kommentar

Jeg ville nå anbefale

Dacaop SamleDVD - Alle de beste slagerene

Glamour - Sesong 1 - ? (hvis man har lite bøker i bokhylla)

Tande-Ps slankehelvete - Tren deg feit på en episode og to bonusspor

Norske Filmminner fra NRK2 - 32 filmer du aldri kommer til å se igjen

:p :p :p :p

Neida.

Jeg ville nå anbefalt 24 DVDene jeg. Men de må sees fra sesong 1 og utover, ikke noe sesonghopp, det er fyfy.

Smallville er også en god serie som godt kan skaffes på DVD.

MacGyver er ikke nødvendig siden TV2 sikkert kommer til å sende de i 10 år til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...