Gå til innhold

TV-serier på DVD - din anbefaling

Anbefalte innlegg

Mange har jo ikke anledning til å få med seg alle episodene i favorittserien sin når de sendes på TV, og en god del serier vises jo ikke en gang. Vil gjerne starte en tråd der folk kan anbefale hvilke DVD-samlinger det er verdt å bruke penger på. DVDene har gjerne masse ekstramateriell som gjør det til egnede samlerobjekt for fans, skriv gjerne litt om det også.

Mine favoritter:

Band of brothers - sannsynligvis det beste noensinne laget for TV, intervjuer med overlevende soldater veldig interresant.

Buffy (ikke le) - Beste serien som gikk da den kom ut, "kosekluten" fra tidlige ungdomsår. Kommentarspor på noen episoder, masse intervjuer med de fleste, Sarah Michelle Gellar glimrer med sitt fravær.

24 - Spenning på sitt beste. Noen dritkjedelige kommentarspor, men underholdene "making of" dokumentarer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The O.C sesong 1 & 2 - Herlig ungdomsdrama som faktisk tar opp et par viktige emner.

Babylon 5 Sesong 1-5 - Kanskje den beste sci-fi serien?

Red Dwarf Sesong 1-6 - Humor på sitt nest beste.

Family Guy Sesong 1-3 - Humor på sitt mest absurde

Seinfeld Sesong 1-6 - Beste komiserien. EOD

Alle disse kan hentes på play.com for en billig(?) penge. ;)

Lenke til kommentar

OZ - temmelig brutal og realistisk serie om et amerikansk fengsel

Allo Allo - nostalgiserie så det holder

Chappelle's Show - god stand-up/sketch-serie

Robot Chicken - satser på at den blir utgitt som dvd temmelig snart. Virkelig absurd dukketeater/animasjon.

Lenke til kommentar

På DVD-ene i Futurama-boksen min (alle sesongene i en pakke) er der kommentarspor på hver eneste episode, av til sammen 72. Både de som lager stemmene, produsenter, manusforfattere, animatører osv. kommer med info i tillegg til en god del vitser (som faktisk er morsomme). Så hvis du går lei episodene, sett dem på med kommentarsporet. Det er nesten like underholdende.

Lenke til kommentar
På DVD-ene i Futurama-boksen min (alle sesongene i en pakke) er der kommentarspor på hver eneste episode, av til sammen 72. Både de som lager stemmene, produsenter, manusforfattere, animatører osv. kommer med info i tillegg til en god del vitser (som faktisk er morsomme). Så hvis du går lei episodene, sett dem på med kommentarsporet. Det er nesten like underholdende.

ja de er drit kule, noen av komentator sporene er morsomere en episodene

serier jeg har, eller driver å skaffer meg

BOB(et must for alle som liker ww2 filmer)

Buffy(digger musikal episoden i sesong 6)

ST:TNG(beste star trek serien)(kanskje den beste sci-fi serien ever)

StarGate sg1(den deler første plassen med TNG om beste sci-fi serie)

Futurama(seff)

Simpsons(dvd'ne er ikke like kule som futurama, mye pga. komentator sporet på futurama er kulere)

A-team(bare sluppet 2 sesonger enda, med de 3 siste kommer nok snart de også)

det er de jeg kommer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...