JacEr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Mange har jo ikke anledning til å få med seg alle episodene i favorittserien sin når de sendes på TV, og en god del serier vises jo ikke en gang. Vil gjerne starte en tråd der folk kan anbefale hvilke DVD-samlinger det er verdt å bruke penger på. DVDene har gjerne masse ekstramateriell som gjør det til egnede samlerobjekt for fans, skriv gjerne litt om det også. Mine favoritter: Band of brothers - sannsynligvis det beste noensinne laget for TV, intervjuer med overlevende soldater veldig interresant. Buffy (ikke le) - Beste serien som gikk da den kom ut, "kosekluten" fra tidlige ungdomsår. Kommentarspor på noen episoder, masse intervjuer med de fleste, Sarah Michelle Gellar glimrer med sitt fravær. 24 - Spenning på sitt beste. Noen dritkjedelige kommentarspor, men underholdene "making of" dokumentarer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 The O.C sesong 1 & 2 - Herlig ungdomsdrama som faktisk tar opp et par viktige emner. Babylon 5 Sesong 1-5 - Kanskje den beste sci-fi serien? Red Dwarf Sesong 1-6 - Humor på sitt nest beste. Family Guy Sesong 1-3 - Humor på sitt mest absurde Seinfeld Sesong 1-6 - Beste komiserien. EOD Alle disse kan hentes på play.com for en billig(?) penge. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) The Office - morsom britisk serie OZ - Serie fra fengsel (dårlig forklaring, men sjekk det ut) Endret 6. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Red Dwarf - ingen over, og kanskje ingen ved siden av heller. Dessuten er de billige hvis du bestiller fra Play.com. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 OZ - temmelig brutal og realistisk serie om et amerikansk fengsel Allo Allo - nostalgiserie så det holder Chappelle's Show - god stand-up/sketch-serie Robot Chicken - satser på at den blir utgitt som dvd temmelig snart. Virkelig absurd dukketeater/animasjon. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) The office Seinfeld Sopranos 24 (riktignok lei av at hun superskurken (var det Eva Bauer hun heter?) dukker opp i alle episodene Endret 6. august 2005 av gustav Lenke til kommentar
r Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 På DVD-ene i Futurama-boksen min (alle sesongene i en pakke) er der kommentarspor på hver eneste episode, av til sammen 72. Både de som lager stemmene, produsenter, manusforfattere, animatører osv. kommer med info i tillegg til en god del vitser (som faktisk er morsomme). Så hvis du går lei episodene, sett dem på med kommentarsporet. Det er nesten like underholdende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 På DVD-ene i Futurama-boksen min (alle sesongene i en pakke) er der kommentarspor på hver eneste episode, av til sammen 72. Både de som lager stemmene, produsenter, manusforfattere, animatører osv. kommer med info i tillegg til en god del vitser (som faktisk er morsomme). Så hvis du går lei episodene, sett dem på med kommentarsporet. Det er nesten like underholdende. ja de er drit kule, noen av komentator sporene er morsomere en episodene serier jeg har, eller driver å skaffer meg BOB(et must for alle som liker ww2 filmer) Buffy(digger musikal episoden i sesong 6) ST:TNG(beste star trek serien)(kanskje den beste sci-fi serien ever) StarGate sg1(den deler første plassen med TNG om beste sci-fi serie) Futurama(seff) Simpsons(dvd'ne er ikke like kule som futurama, mye pga. komentator sporet på futurama er kulere) A-team(bare sluppet 2 sesonger enda, med de 3 siste kommer nok snart de også) det er de jeg kommer på. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Futurama på DVD er kult å ha. Selv har jeg alle sesongene... Har også 3 sesonger av Star Trek: The Next Generation (Med Picard og godguttene). Skulle gjerne hatt de 4 sesongene jeg mangler også, for å gjøre samlingen komplett! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 d'oh glemte to av de viktigste. Monty Python's Flying Circus får hele serien for ca. 1000 og Blackadder koster lusene 250-300 kroner for hele serien Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Naturligvis skulle "The Office" vært med! The Christmas specials er konge! Endelig en happy ending som ikke suger like hardt som sjekketriksene til John Arne Riise Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 You are all me AICMFP ! BoB og Sopranos hadde jeg først kjøpt. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 You are all me AICMFP ! ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Den beste TV-serien er uten tvil Mystery Science Teatre 3000, aka MST3K. Vet at det har kommet ut to bokser, men til dags dato har jeg ikke sett de noen steder i Norge. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Simpsons The A-Team Arrested Development :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 24 (riktignok lei av at hun superskurken (var det Eva Bauer hun heter?) dukker opp i alle episodene ? Nina Myers du mener? -The Simpsons -Family Guy -24 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Kjøpte nylig de tre første sesongene med "coupling", engelsk serie som gikk "Friends" en høy gang spør du meg. Ikke så mye ekstra materiale, venter spent på sesong nr 4, tror ikke den er kommet på DVD enda Lenke til kommentar
gustav Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Nina Myers du mener? Det var det selvfølgelig Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Smallville DVDene <3 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 You are all me AICMFP ! ? http://en.wikipedia.org/wiki/And_I_claim_my_five_pounds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå