Buchern Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Hei lurer på hvordan dette kabbinettet er? Skal ha et ok kabb som demper litt støy, ser nøytralt ut og er billig http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...AVT03B&toc=3037 Men lurer på hva dere syntes? Endret 5. august 2005 av Buchern Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg synes det er stilig, men har nok ingen erfaringer å komme med. Lenke til kommentar
key Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er et ganske stilig cabinett ja, men det demper ikke noe støy i det hele tatt! Komplett bruker det i en av sine pc-er...( Kompletts Dinside ) Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300355&cks=PRL Demper MYE støy.... Nydelig kabinett Lenke til kommentar
diffe Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har det kabinettet og er fornøyd med det. Pc'n min bråker ikke så mye heller, men det kommer jo sikkert litt ann på hva man har inne i det Er hvertfall ikke varmt, og god plass med gode løsninger. Pent er det og.. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 noen som ahr bilder av det kabinettet der inni? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg synes det i sølv er finere enn det i sort. (jeg har sølv selv). ellers er det et godt kabinett. jeg har ikke fått prøvd hvordan det er med støyen siden hovedkortet og prosessoren ble ødelagt Lenke til kommentar
corcky Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300355&cks=PRLDemper MYE støy.... Nydelig kabinett Enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er et veldig bra kabinett med gode løsninger. Dette er absolutt et av de bedre kabinettene. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 for meg så blir det for lite! ettersom jeg skal bygge en pc til snart med noen mange harddisk, kommer til og bli pcenslagring sted, filmer,musikk,viktige ting! og den som har best plass!, og den skal jeg heller ikke dra med meg noen steder, er kjent med miditower synes det begynner og bli trangt! hardisker,skjermkort,CPU,HK og vifter osv... Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har det kabinettet selv, og er storfornøyd, men de medfølgende viftene bråker litt... en 80mm framfor harddiskene og en 120mm i bakkant!! Disse skal byttes ut med noen Papst-vifter, og da får jeg samtidig kjørt dem på viftestyring, noe man ikke kan med de medfølgende viftene siden de bruker standard molex(?) kontakt (slik man bruker til HDD\CD-ROM) Kan poste noen bilder av innsiden senere... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg har nå fått pc-en til å virke og den bråker som et uvær. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 dette er coolermater vi snakker om ikke sant? kanskje skifte viftene som er der hadde kanskje ikke gjort noe men, det noe som er viktig for meg at det ikke kommer så mye støy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå