F.Mackey Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvordan kan jeg lage en gjestebok? jeg vill slippe alt av reklame, og jeg vill ha min egen banner over. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvis du skal lage den selv må du nok lære deg PHP el. og helst MySQL el. Er langt i fra uoverkommelig men vil nok ta litt tid hvis du ikke kan noe fra før. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) www.a-free-guestbook.com Edit: Linken Endret 5. august 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hotscripts er tingen Let etter SignMe. Den er fin Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Trenger ikke å lage den selv, men skal brukse til band siden min, da blir det litt kresh med slanke reklame øverst Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 kresh Kan noen forklare meg hva det obskure ordet her betyr? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Ingen som vet om noen guider hvordan man lager en gjestebok med fin kode og via en database? Lokaltog, tenkte det var noe slang - men det er bare en veldig dårlig måte å skrive "kræsj" på. Endret 6. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 kresh Kan noen forklare meg hva det obskure ordet her betyr? Haha, det var litt skøy ord Nesten som "bers", som er et forsøk på å skrive "bæsj" på en pen måte. =D Topic: Hvis du gidder, kan du godt bruke dette til å lære deg litt PHP. Det var slik jeg begynte. Finnes plenty med guider til dette. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Unnskyld, gikk litt fort i svingene her igår, hadde dårlig tid med å få en side på nettet, var litt stresset. Er ganske rett at det var en litt rar måte og skrive kræsj på ja. Har funnet ut hva jeg trenger nå, så denne tråden har ikke noe grunn lenger til at det skal diskuteres her mer. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 www.a-free-guestbook.com Edit: Linken Som sakt. DEnne den er enkel og grei. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 www.a-free-guestbook.com Edit: Linken Som sakt. DEnne den er enkel og grei. Tusen takk BigjackW, det var den valget falt på enkel stilrein og grei.. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå er vel "kræsj" akkurat like feil da.. Riktig skrivemåte er "Krasj" vil jeg tro. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Haha, ja. Men ikke så ille da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå