PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nei. Fordi det ikke var en stopp-knapp. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Finnes det ikke stikkontakter der borte? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 På et sånt vaskeri er vel vaskemaskinene skurdd fast i både gulv og vegger, hvor strømmen kobles til. Dessuten hjelper det ikke stoppe strømmen, dersom man ikke får åpnet opp luken. Du drukner likegodt da. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det har da ingenting med å utnytte datterens død? Ehh, såklart er det det..! Datteren dør i en vaskemaskin og hun skal ha penger i erstatning pga datteren døde... Tull. Det er en utspekulert plan. moren og sønnen drepte datteren slik at de kunne tjene penger på det. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Det har da ingenting med å utnytte datterens død? Ehh, såklart er det det..! Datteren dør i en vaskemaskin og hun skal ha penger i erstatning pga datteren døde... Tull. Det er en utspekulert plan. moren og sønnen drepte datteren slik at de kunne tjene penger på det. :OOO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) det er ikke bevist at jenta har blitt myrdet av guttungen men kun en mistanke om det og det er ikke bevis nok for dere til å diskutere spørsmålet hvorvidt han drepte søstera si eller ikke dere sier vi ikke skal ha stoppknapper på vaskemaskiner fordi det er en risiko at noen kommer inn å slår de av men hva med sikkerheten da? vi må da ha en mulighet til å stoppe en vaskemaskin i tilfelle noe skulle skje dette er tragisk men dere kvitrer i en sarkastisk og en respektløs tone mot den stakkars moren som sitter igjen med en tiltalt sønn og en død datter dere aner faen ikke hva hun har vært gjennom pleier ikke de fleste å sitte på vaskeriet og vente på at klæra blir ferdig? Endret 7. august 2005 av KRAFortune Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 pleier ikke de fleste å sitte på vaskeriet og vente på at klæra blir ferdig? Ser det sånn ut? Det er ikke opp til deg hva vi skal diskutere. Om politiet har fått tak i videoovervåkningsklipp fra lokalene og sikter broren tror jeg nok de vet noe. *legge seg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 pleier ikke de fleste å sitte på vaskeriet og vente på at klæra blir ferdig? Ser det sånn ut? Det er ikke opp til deg hva vi skal diskutere. Om politiet har fått tak i videoovervåkningsklipp fra lokalene og sikter broren tror jeg nok de vet noe. *legge seg* kverulant!!! Lenke til kommentar
twarr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dere sier at de ikke skal ha stoppknapp på de vaskemaskinene som står på offentlige vaskerier pga. at da vil pøbler og sånnt misbruke de.. Dette her er riktignok et dårlig eksempel, men feks i busser og fly så har man nødluker, som kan åpnes opp, og det er vel ikke akkurat noe problem med at pøbler åpner opp nødlukene oppi i 3000 meter over bakken? Riktignok et dårlig eksempel, men dere forstår hva jeg mener Er snakk om en tilvenningsfase skulle man tro... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Rett og slett tragisk. De må ha WARNING på alt utstyr som kan missbrukes og kan være farlig. Hørt også om en dame fra USA som skulle tørke katten sin i en mikrobølgeovn og endte med at katten tok farvel og etter som jeg husket så tror jeg hun tok kontakt med mikrobølgeovn produsenten at man ikke skulle putte levende dyr i en mikrobølgeovn. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 folk i USA tenker kun på penger. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ja, det har du helt rett i! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 folk i USA tenker kun på penger. Bullshit. Alt som står oppe i hodene på nordmenn er også penger. (eks. Kjell inge røkke) Og hvis du ikke har fått det med deg ennå, så er norge en miniversjon av amerika. Norge = Dilteræv! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Rett og slett tragisk.De må ha WARNING på alt utstyr som kan missbrukes og kan være farlig. Hørt også om en dame fra USA som skulle tørke katten sin i en mikrobølgeovn og endte med at katten tok farvel og etter som jeg husket så tror jeg hun tok kontakt med mikrobølgeovn produsenten at man ikke skulle putte levende dyr i en mikrobølgeovn. http://www.snopes2.com/horrors/techno/micropet.htm Ikke tro på alt du hører. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 folk i USA tenker kun på penger. Bullshit. Alt som står oppe i hodene på nordmenn er også penger. (eks. Kjell inge røkke) Og hvis du ikke har fått det med deg ennå, så er norge en miniversjon av amerika. Norge = Dilteræv! Det er Amerika som saksøker alt og alle. En liten filleting, så saksøker de for flere hundre millioner. Men uansett, så er det ikke sønnen som skulle tatt noen straff. Det er moren som skulle vært saksøkt. Iallfall blitt tatt i fra sønnen. Hun kan da ikke bare gå ifra en 5år gammel jente heller? Broren kunne jo blitt bedt om å passe på, men det høres litt rart ut. Håper det kommer en forklaring på alt dette snart. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Personlig, eller familiær tragedie må det vel kalles. Jeg antar at politiet har en grunn til å sikte broren, og siden de har sett video så er det nok mer enn hva de går ut med. EDIT: "en liten filleting, så saksøker man for hundre millioner". Vel, det må jo være sjanse for å vinne. En advokat tar ikke en sak han tror han vil tape., Endret 7. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 EDIT: "en liten filleting, så saksøker man for hundre millioner". Vel, det må jo være sjanse for å vinne. En advokat tar ikke en sak han tror han vil tape., Så lenge han får betalt tar han hvilken som helst sak, uansett hvor liten sjangse han har til å vinne. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Naturligvis, men det er faktisk mer utbredt her i Norge. I USA tar brorparten av advokatene "no cure, no pay"-avtaler, og han må derfor vinne for å få betalt. I Norge går derimot Advokatforeningen i mot slike avtaler, og derfor er det vel kun et advokatfirma som driver/drev på den måten. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Rett og slett tragisk.De må ha WARNING på alt utstyr som kan missbrukes og kan være farlig. Hørt også om en dame fra USA som skulle tørke katten sin i en mikrobølgeovn og endte med at katten tok farvel og etter som jeg husket så tror jeg hun tok kontakt med mikrobølgeovn produsenten at man ikke skulle putte levende dyr i en mikrobølgeovn. Du eksemplifiserer på en ypperlig måte ett av de store problemene med denne tråden. "Slike ting kan kun skje i USA" right? Feil.. http://www.stavangeravisen.com/art.asp?art=3232 [storbritannia] http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article194739.ece [Norge] Og som ZLatzman sier så er din egen historie bare vrøvl... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Naturligvis, men det er faktisk mer utbredt her i Norge. I USA tar brorparten av advokatene "no cure, no pay"-avtaler, og han må derfor vinne for å få betalt. I Norge går derimot Advokatforeningen i mot slike avtaler, og derfor er det vel kun et advokatfirma som driver/drev på den måten. Det er jo fordi advokatene i USA tar prosenter av det de vinner i retten. Det er jo derfor advokatene saksøker om så høyt beløp som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg