Breiker Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hun vinner saken lett. Amerika har faktisk kommet en lovendring som forhindrer idiotiske søksmål i USA. Men det skulle egentlig ikke forundre meg om det var mora som putta ungen inn dit Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Greia er vel at det ikke var stopp-knapp på vaskemaskinen slik at moren kunne stanse den og kanskje redde datteren.Tviler på at søksmålet går på dumheten i å vaske folk i den. For alt folk vet kan det jo ha vært et uhell, og en feil som gjorde at vaskemaskinen startet, selv uten mynter på. Stikkontakten? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Går det an å komme til de på slike steder? I spillehaller pleier de å være låst fast, tror det samme gjelder myntvaskerier. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) + Liten rebell = Endret 6. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ja, la oss sprenge et land til hel*** fordi innbygerne er f**ed up. Da hadde nokk endel land i midt-østen sagt hade først. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er redd det ikke går når: = ... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Da finner vi en annen. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Trur ikke du skal lete lenge Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Av og til kan man lure på om alle amerikanere er stokk dumme. Fatter ikke at de kan saksøke alt og alle for filleting. Menmen... vi får skylde på det høye folketallet Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 "En vaskemaskin har vel aldri skadd noen?" Ikke si det! Fra tull til revolver: Saksøke produsenten? Herregud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 offameg sikkert en advokat som kom til henne med det grådige forslaget på at hennes datters død kan gjøre henne rik mot en stor prosentandel mister datteren og det første man tenker på er penger freeeeeeeeedoooooooooooooom Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jente (5) drept i vaskemaskinStebroren siktet for drap, moren krever 100 mill. kroner. Er det bare meg, eller kan det tolkes som om det er sønnen hun krever penger fra ? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Nei det er ikke bare deg? Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Dette er en sak for mythbuster! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Av og til kan man lure på om alle amerikanere er stokk dumme. Fatter ikke at de kan saksøke alt og alle for filleting. De spiller nok bare dumme for å tjene penger på uærlig vis. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Denne saker vinner hun....Men det er jo idiotisk og la sin datter på 5 sitte igjen i et vaskeri ilamme vaskemaskinene .... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Særriøst: Hvis JEG hadde levd i Amerika, og noe sånt hadde skjedd, ikke nødvendigvis at ungen min døde, men at varm kaffe kom i fanget mitt elns, så hadde jeg selvfølgelig også saksøkt leverandøren for 100 mill! Jeg er jo ikke dum!!! Kan jo ikke la sjansen gå fra deg heller veit du! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hva om det var en stopp knapp men mora var for dum ? sier nesten seg selv. Og såklart man saksøker hvis man har sjangsen, det er ikke ofte man vinner i lotto Lenke til kommentar
munky Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Litt samme som hu som hadde tørka hunden sin i mikrobølgeovnen, så hadde den sprengt elns Da saksøkte hu fordi det ikke sto noe sted at hun ikke kunne tørke hunden sin i ovnen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det var en dame som sølte kaffe i fanget sitt! Hun saksøkte produsenten for 100 millioner, og vant, fordi det ikke stod på begeret at innholdet var varmt.... Har du vært i USA? Det er en del advarsler der, men ikke så utrolig mange. Angående saken med kaffen: Damen kjøpte kaffe på McDonalds, og i henhold til det jeg har hørt ble McDonalds dømt av to årsaker. 1) Det stod ikke caution: hot på koppen. 2) De sørget for å lage ekstra varm kaffe slik at gjestene ikke skulle klare å drikke den opp fort. Dermed ble flere sittende på McDonalds, og da er sjansen også større for at de kjøper noe å spise til kaffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg