Gå til innhold

jente drept i vaskemaskin

Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greia er vel at det ikke var stopp-knapp på vaskemaskinen slik at moren kunne stanse den og kanskje redde datteren.

Tviler på at søksmålet går på dumheten i å vaske folk i den.

For alt folk vet kan det jo ha vært et uhell, og en feil som gjorde at vaskemaskinen startet, selv uten mynter på.

Stikkontakten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

offameg

sikkert en advokat som kom til henne med det grådige forslaget på at hennes datters død kan gjøre henne rik mot en stor prosentandel

mister datteren og det første man tenker på er penger

freeeeeeeeedoooooooooooooom

Lenke til kommentar

Særriøst: Hvis JEG hadde levd i Amerika, og noe sånt hadde skjedd, ikke nødvendigvis at ungen min døde, men at varm kaffe kom i fanget mitt elns, så hadde jeg selvfølgelig også saksøkt leverandøren for 100 mill!

Jeg er jo ikke dum!!! :D Kan jo ikke la sjansen gå fra deg heller veit du!

Lenke til kommentar
Det var en dame som sølte kaffe i fanget sitt! Hun saksøkte produsenten for 100 millioner, og vant, fordi det ikke stod på begeret at innholdet var varmt....

Har du vært i USA? Det er en del advarsler der, men ikke så utrolig mange.

Angående saken med kaffen:

Damen kjøpte kaffe på McDonalds, og i henhold til det jeg har hørt ble McDonalds dømt av to årsaker.

1) Det stod ikke caution: hot på koppen.

2) De sørget for å lage ekstra varm kaffe slik at gjestene ikke skulle klare å drikke den opp fort. Dermed ble flere sittende på McDonalds, og da er sjansen også større for at de kjøper noe å spise til kaffen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...