Gå til innhold

7x00 og AGP støtte?

Shaper

Anbefalte innlegg

nVIDIA har jo allrede kommet ut med 7800 korta sine, har også hørt at det kommer et GT kort av denne utgaven som skal være billigere enn den som er ute på markede nå..

Jeg bare lurer på om nVIDIA har konfirmert at det kommer sånne NextGen kort med AGP støtte..

Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg har AGP på mitt HK, og jeg har ikke ork til å kjøpe meg ny RAM, Hovedkort, Skjermkort og prosessor! Det har jeg verken penger eller ork til å gjøre!

Har rundt 3000 å bruke på et kort, kanskje mer, og da har jeg ikke lyst til å kjøpe meg ett kort som ikke vil holde skikkelig, selv om jeg bare har AGP..

Endret av Shaper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener å ha lest at de ikke skal komme med agp, men er ikke sikker på dette... X800XT er ikke så dårlig da? Koster 3100 ca for agp versjon, da med VI/VO.

Mvh andreas

Den er grei, men samma det, tror jeg går for X800 XL, søkte på prisguiden på hw.no og fannt ingenting av X800XT i AGP.. Bare PCI-e. hehe

Men hvordan er X800XL i forhold til andre kort da?

Tror du det klarer å kjøre F.E.A.R og sånne spill fint eller?

For på mitt 5950Ultra skjermkort så L.A.G.G.E.R det!! (da snakker vi 10fps)

Lenke til kommentar

X800XL er et helt kurrant kort, og det er nok mye raskere enn FX5950-kortet ditt.

Hvor vidt det greier å kjøre F.E.A.R. skal jeg ikke uttale meg om, men det vil som sagt iallefall være mye raskere enn FX-kortet.

7x00-serien blir vel å få noen kort på AGP etterhvert, men så langt er det vel ikke kommet noen, GTX er vel iallefall mindre sikkert på om det kommer på AGP. :no:

Uansett så tror jeg vel et 7800GT(X) ville være litt overkill til en XP2800+ prosessor, da vil et X800XL være et bedre kjøp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...