Margarus Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hey jeg har en orginal 360W chieftec psu som har 2 80mm bråkete vifter. jeg vurderer å fjerne begge viftene å erstatte dette med 1 120mm stillegående vifte. er det noen som har gjort denne modden før så vil jeg gjerne høre innspill eller helst bilder av det. takk Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 det har jeg ikke gjort men har vert inne og satt på manuell viftestyring på en engang..det hjalp... hvor har du tenkt og sette den vifta da? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 tenkt å fjerne begge viftene å erstatte den minste vifta som er under psu med 120mm seff borre nytt hull osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 bør gå fint det... GO FOR IT! men ta av dekslet når du borrer Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Her kan du se når overklokking gjorde det, bare med et annet PSU merke. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Her kan du se når overklokking gjorde det, bare med et annet PSU merke. ja har lest den guiden der men syns den bli litt jalla med å feste vifta med strips osv. har ikke opnet psu ennda for inspeksjon ang 120mm vifte men vet at 80mm vifta som er under psu er mye slankere en vanlige 80mm så er litt i tvil om jeg vil få vifta inni psu eller om jeg må g åfor en løsning og ha den ute. jeg skal selfølgelig demontere dekselet. den skal også lakkes svart blank nor jeg først holder på. updater senere vis jeg kommer meg i gang med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå