Hallomann Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei!....jeg lurer på hvilket verktøy de bruker for å fjerne i 5v molexene`? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Å hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kalles Pin-uttager for 4 pins drevkontakt. Fås blandt annet på microplex. Hvis du skal bestille en slik, anbefaler jeg at du også kjøper disse kontaktene. Kun pin-uttageren koster 70,- og for 25,- ekstra får du med 10 kontakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ok hvis du bestiller, be dem sende som brev så slipper du 120 kr i porto Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ok hvis du bestiller, be dem sende som brev så slipper du 120 kr i porto Fynker det hos Microplex da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 jepp det funker så lenge du siaer at du vil betale på forskudd... bare send en mail til dem og hør. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvordan er det med garanti etter at du har fjernet og satt på andre kontakter? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvordan er det med garanti etter at du har fjernet og satt på andre kontakter? Så lenge du setter på plass de gamle før du sender den tilbake så skal det vel ikke gjøre noe. Du gjør tross alt ingenting som skader psu'en. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvordan er det med garanti etter at du har fjernet og satt på andre kontakter? Så lenge du setter på plass de gamle før du sender den tilbake så skal det vel ikke gjøre noe. Du gjør tross alt ingenting som skader psu'en. flott da vet jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå