wil Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 ok. du sier at det går, men du sier samtidig at jeg kan få problemer. hva må jeg gjøre for å løse dette såkaldte problemet da? Jeg må så langt det er mulig og gjøre alt under installasjonen. da jeg ikke får starta opp Slackware med USB disken. Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) ok. du sier at det går, men du sier samtidig at jeg kan få problemer. hva må jeg gjøre for å løse dette såkaldte problemet da? Jeg må så langt det er mulig og gjøre alt under installasjonen. da jeg ikke får starta opp Slackware med USB disken. Slackware installerer som standard kernel-modules for kernel 2.4. Derfor kan du få problemer med å starte med en 2.6 kernel. Du må enten installere kernel-modules for 2.6 etter installasjonen og restarte, eller bruke en av kernelene jeg kompilerte (eller kompiler en selv). Endret 6. august 2005 av olear Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 ok takk olear. hvordan får jeg den patchen til linken din til å funke da? får jeg gjort dette uten å være i Slackware først? kan du forklare hvordan jeg får den inni kjernen? Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ok takk olear. hvordan får jeg den patchen til linken din til å funke da? får jeg gjort dette uten å være i Slackware først?kan du forklare hvordan jeg får den inni kjernen? Det er bare å laste ned en av kernelene (2.4.29 for Slackware 10.1, eller 2.4.31 for Slackware 10.2/current). Når du installerer Slackware så velger du den kernelen. Du kan putte den på en CD, floppy eller hardisken. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 ok. så jeg setter i den patch cd`en når jeg blir spurt om hvor jeg vil installere kjernen fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå