terje142 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Jeg putta i dag en nec dvd brenner i pcen til pappa. det er denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309417&cks=PRL Etter dette har pcen blitt sinnsykt treig og henger seg en del. det tar også veldig lang tid å komme fra til der du skal skrive passordet opptil flere minutter. den finner sjelden brenneren, den finner heller ikke dvd rommen som var der fra før. har feilsøkt og der står det at enheten fungerer som den skal. Kablene sitter orntlig. Kan noen hjelpe meg??????!!!!! Endret 6. august 2005 av terje142 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kan du si litt om pcen? (spesifikasjonene på maskinvaren) Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 intel pentium 4 2.6 ghz (tror jeg) 512 mb ram 2 120gb hd det er en fujitsu simens nvida geforce 4 noe msi greier av et hk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Bruker maskinen windows? Isåfall kan det være nødvendig å legge det inn på nytt. Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 uff jeg gjord den flaue tabben og bare putte den inn uten og sette den i slave så begge stod i master. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå