Dius Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg har et problem når jeg skal hoste en server i CS. Det som skjer er at når noen skal joine meg så kommer det opp følgende beskje "Net send packet error: NO ERROR" og cs lukker seg så jeg kommer tilbake til skrivebordet... Er det noen som kan hjelpe meg med problemet mitt ???? Lenke til kommentar
klo Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 det er etlanna kluss med ip'n prøv å sett alle i nettverket til fast ip. 10.0.0.1 10.0.0.2 osv... ellers så bør alle ha likt OS. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hvorfor bør alle ha samme os? Har spillt i lan med folk med xp, 2000, 98, me, linux samtidig. Det er trolig at de andre ikke har samme ip som deg. Lenke til kommentar
tr8or Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Det er trolig at de andre ikke har samme ip som deg. Mulig jeg er på villspor, men jeg tror du tar en smule feil her. Ingen kan ha samme IP-adresse i et nettverk, da oppstår det en såkalt "IP-adresse conflict". Så det er nok ikke det som er feilen med netsend error: no error. Eneste jeg har å si er at jeg ikke fikk den meldingen før jeg la in WinXP. Lenke til kommentar
Photons Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Man kan selvfølgelig ikke ha samme ip-adresse (vel, man kan jo, men det blir vanskelig å surfe på nettet). Det dere kanskje bør passe på, er å ha samme nettverksmaske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå