Gå til innhold

Nytt skjermkort til MAX! 1000,-

bokhylle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil si meg enig med Marius_EV. Tror det kortet yter best til den prisen :D

Har det selv i reserve maskina mi.

Kjører bf2 på medium 1024x768 med 768mb minne, Amd xp2500+ og 6800le@16x1,6vp

Endret av B.H.H
Lenke til kommentar
Dette da: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306967&cks=PRL

Kan jo moddes til mye bedre ytelse om man er heldig.

Eneste som skjer i 99.99999% av tilfellene er at du opplever artifacts i aplikasjoner som krever f.eks. ps. Da kan pipsene lett lukkes igjen.

Til posten over: Alt du trenger er driverene. Legg inn enten fra Nvidia sin hjemmeside, eller modifiserte versjoner av disse fra OmegaDrivers.net. Skal du klokke, søk etter coolbits2, skal du modde ( åpne pipes ) last ned RivaTuner.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Hva er modde, jeg forbinner modde med casemodding jeg.

Modde i skjermkortbetydning er som oftest softmodding. Som forøvrig er utrolig enkelt å utføre, med liten risiko for at noe går galt. Alt du trenger er programmet Rivatuner. Hvis det ikke går, er det null problem å stille kortet tilbake til orginal stand.

Forøvrig er det en super guide om akkurat dette i Denne stickyen på overklokkingsforumet. Anbefaler at du leser den.

Lenke til kommentar

kjøp 6800 le, ikke no tvil om-! 6800 le kan du nesten sammenligne med en x800, jeg kunne ha solgt min 9800 xt, men jeg skal selge hele pcen! så det går ikke! men vis du er interserrt i pcen så selger jeg den for 5000 kr,

prosessor:sempron 2,2 ghz,512 ram,9800 xt,200 gb harddisk,17 tommer skjerm,en cheifteckabinett miditower,

Lenke til kommentar
kjøp 6800 le, ikke no tvil om-! 6800 le kan du nesten sammenligne med en x800, jeg kunne ha solgt min 9800 xt, men jeg skal selge hele pcen! så det går ikke! men vis du er interserrt i pcen så selger jeg den for 5000 kr,

prosessor:sempron 2,2 ghz,512 ram,9800 xt,200 gb harddisk,17 tommer skjerm,en cheifteckabinett miditower,

Følger det med PSU?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...