svirrethasverr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 er dette kabinettet noe å satse på http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301979&cks=PRL passer mitt msi 865pe neo2 i det ?? http://psdata.no/ps.asp?it=105422&mlevel=010502 har noen erfaring med det er det romslig greit god kjøling ? takk for svar !! Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Fikk dette i går, veldig fornøyd, kjøler godt og ser bra ut, men viftene støyer litt i overkant av hva jeg forventet. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 man kan vel bytte de ut ? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja, man kan bytte ut viftene Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hovedkortet ditt passer inni ja, både kabinett og hovedkort følger ATX-standarden Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 takk for svar ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er et bra kabinett som du garantert vil bli fornøyd med. Selv har jeg shark, men Tsunami skal være veldig bra. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Har selv kjøpt dette kabinettet nå, og ble veldig skuffet over hvordan kontaktene til viftene er konfigurert. Skulle gjerne ha kunne koblet dem rett til hovedkortet mitt(Asus P5WD2-E Premium 875). Slik det er nå kan man bare koble slik at man kan koble rpm til hovedkortet og hente strøm fra PSU. Da kan man lese av rpm, men ikke kontrollere rpm ved hjelp av hovedkortet. Er da riktig å kjøpe disse overgangene; 1-2 splitt, 3-pinskabel og Adapter, 4- til 3-pins kabel. Bildet av denne siste overgangen ligner slik viftene er konfigurert i "enden" bortsett fra at det som nevnt bare er en ledning for rpm avlesning, på den kontakten som passer til FAN på hovedkortet. Vil jeg ikke kunne få litt mer kontroll over rpm og dermed støy ved å kjøpe disse to overgangene/adapterene? Eller drar disse viftene for mye strøm til at kovedkortet kan drifte dem? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det beste er jo å bytte vifter.. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det beste er jo å bytte vifter.. 5616939[/snapback] Hm. Det er en løsning. Men ikke det jeg lurte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå