diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Det har blitt sluppet en liten trailer av DaVinci koden. Tom Hanks og Ian McKellen skal være med.. Se den her Blir dette bra eller dårlig tror dere? Endret 5. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg tror den blir skambra. Ron Howard er en meget dyktig regissør, skuespillerne er i toppklassen og historien er det jo ingenting å si på. Satser på en skikkelig go'film. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Jeg tror den blir skambra. Ron Howard er en meget dyktig regissør, skuespillerne er i toppklassen og historien er det jo ingenting å si på. Satser på en skikkelig go'film. Håper på akkurat det samme.. Ble ferdig med boken i sommer, så har store forventninger Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Håper den bra blir ja, men de gjør nok endringer for at den skal fungere bedre på film Traileren viser lite da, men gjorde ihvertfall så jeg gleder meg enda litt til! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Traileren viser lite da, men gjorde ihvertfall så jeg gleder meg enda litt til! Vet den er liten.. Men er ifølge Dagbladet den eneste som er kommet ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg er 100 % sikker på at denne filmen kommer til å bli kanskje den største filmen i 2006, selv om Ron Howard er en ganske reservert regissør som stadig er under utvikling. Er han uheldig går han på en Ang Lee. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er en teaser, ikke en trailer. Mener nå jeg da. Likte den jeg. Wh1te: Satser på at han klarer å følge opp "A Beautiful Mind" og "Cinderella Man". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Wh1te: Satser på at han klarer å følge opp "A Beautiful Mind" og "Cinderella Man". Har du by any chance sett Cinderella Man? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 O glede. Har lest litt av boken, og jeg ble helt oppslukt i den, gleder meg stort til filmen. Med de skuespillerene tror jeg nok det blir en knall film. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Wh1te: Satser på at han klarer å følge opp "A Beautiful Mind" og "Cinderella Man". Har du by any chance sett Cinderella Man? Jupp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Wh1te: Satser på at han klarer å følge opp "A Beautiful Mind" og "Cinderella Man". Har du by any chance sett Cinderella Man? Jupp. Da venter jeg på en anmeldelse Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gode bøker blir gjerne dårlige filmer. Laget en tråd på det i "Bøker" i morges. Er veldig redd for at dette blir en av dem, da boken var så hinsides god. Men for all del, skal se den før jeg gjør meg opp en mening, har bare ikke lyst å hype den opp for mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gode bøker blir gjerne dårlige filmer. Laget en tråd på det i "Bøker" i morges.Er veldig redd for at dette blir en av dem, da boken var så hinsides god. Men for all del, skal se den før jeg gjør meg opp en mening, har bare ikke lyst å hype den opp for mye. A Beautiful Mind ble iallfall kanon. Dessuten så er det Akiva Goldsman som skal skrive manus. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 A Beautiful Mind ble iallfall kanon. Dessuten så er det Akiva Goldsman som skal skrive manus. Aner dessverre ikke hvem Akiva Goldsman er, aldri lest boka til "A beautiful mind". Hvem har skrevet den? "A beautiful mind" var igrunn ganske kjedelig på film IMHO, så hvis boka er enda værre blir det vel ikke til at jeg leser den uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 A Beautiful Mind ble iallfall kanon. Dessuten så er det Akiva Goldsman som skal skrive manus. Aner dessverre ikke hvem Akiva Goldsman er, aldri lest boka til "A beautiful mind". Hvem har skrevet den? "A beautiful mind" var igrunn ganske kjedelig på film IMHO, så hvis boka er enda værre blir det vel ikke til at jeg leser den uansett. Akiva Goldsman Sylvia Nasar skrev boken A Beautiful Mind. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 "A beautiful mind" var igrunn ganske kjedelig på film IMHO. Den er kvalitet opp etter ørene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gleder meg til denne filmen, elsker boka og trur historia kan passe bra på lerretet. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Den er kvalitet opp etter ørene Jada, jada.... En vakker film, med dyktige skuespillere, flinke folk bak kamera, osv, osv... Passet ikke min smak, bare. Alle må vel kunne innrømme at temaet var litt tørt. On topic: Veldig mange som gleder seg til denne filmen bare fordi det var en god bok, virker det som. De laget jo "National Treasure" ikke så lenge etter Da Vinci koden kom ut, et klart forsøk på å lage en "kopi". Syns ikke dette ble den helt store filmen selvom historien i utgangspunktet var bra. Er litt redd det samme kommer til å skje med denne. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva er egentlig DaVinci koden ??? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 1. Min mening: verdens beste bok, skrevet av Dan Brown 2. Før i tiden kunne ikke de lærde (Da Vinci) spre vitenskapens ord fritt i de tilfeller kirken mente noe annet. Derfor ble små hint lagt inn i mange av hans verker. De som forsto disse hintene (koden), ville da også forstå hva DaVinci mente var den rette lære. Dette er verdens dårligste forklaring, les boken, du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå