Gå til innhold

Hva kjennetegner du med de ulike forumbrukerene

White Fox

Anbefalte innlegg

Når man ser bilder, innlegg osv(ofte i en lengre tid) fra en forumbruker så skaper man seg automatisk et bilde av hvordan denne personen er; stilen, væremåten osv.

Dette gjelder hvertfall for meg, og jeg regner med at det gjelder flere.

F.eks: Nevner du navnet wh1te :p så sier jeg:

Stil, film, design, selvsikker osv

Har lyst til å høre hva folk kjennetegner med meg.

Så denne tråden går ut på at du forteller hva du kjennetegner med personen som skrev innlegget før deg. Enjoy :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg ser White Fox navnet, og ser ulven på bildet tenker jeg på en person som har god selvtillit, en klipper innen hw, og litt eldre enn oss andre er på forumet :)

Har dog ikke lest så mange innlegg av WF, og jeg har ikke tittet på profilen til White Fox, men dette er mitt bilde av White Fox i farta.

Endret av John Kåre
Lenke til kommentar
hva tror dere om meg da? :Ppp

Har sett Tripod workloggen din, og sett en del poster av deg i snus tråden og div. andre tråder i OT-Baren. Jeg tipper du har gått på eller går på en yrkesfaglig linje på vgs? (bygg?). Ellers.. Peiling på prell... Kanskje ikke værdens størte festløve? (no offence) :p Liker å bygge ting tipper jeg (mht Tripod). Skilled med det du driver med hvertfall.

Og selvfølgelig en racer på hardware.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
hva tror dere om meg da? :Ppp

Litt småtullete kar som er glad i OT.

(Aldri sett deg på forumet før, egentlig :blush:)

Kva trur dykk om meg, da? :)

hehe jeg er tullete men poster ikke så mye

Jeg tror du er en ganske proff fyr som kan mye om data og koding (så litt i profilen :p )

Å at du er ganske voksen

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Det er også noen brukere jeg har hatt kjennskap til så lenge at jeg har begynt å få et virkelig innblikk i livet til. Psilocybe er en av disse :]

LarsP ser jeg for meg som en typisk byåsen-soss. Han bor nok i et pent hus litt oppe i høyden, kommer fra en god familie og har generelt lite problem. Han er en festglad gutt, har en stor forkjærlighet for metall og film og er glad i en god diskusjon så lenge han kan poengtere at han er best.

Koselig gutt, med andre ord.

Noen som vil prøve meg?

Lenke til kommentar

enden:

Jobber i ostedisken på meny, der han tjener til livets opphold. Hverdagene er grå og kjedelig, og han har en dominerende dame som styrer hjem, økonomi og hans daglige gjøremål.

Han har lommepenger en gang i uka, akkurat nok til en daim :D

Uansett får han lov til å leke med sin urgamle datamaskin fra 1992. Dette er hans eneste liv, og dermed har han neste 10k telllende poster i dette forumet :D

heia enden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...