slimer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 heisann. tenker å kjøpe meg en barbær pc og da lurte jeg på denne fra komplett Amilo Noen som har den? det er to negative ting osm jeg ser med den til mitt bruk i alle fall. den ikek har pciexpress og er ikke sonoma platform. Har også kikket på denne fra dell dell Men greier ikke å finne noen steder om den har pciexpress? Og hvor mange minne plasser den har. Tilbudet np er 2*256mb men hvis det er en tredje så jeg kan oppgradere den med 512 mb til. og da så klart ikke bestille de fra dell..for de er svindyre Lenke til kommentar
slimer Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 etter konfigurasjon med 60gb disk kom den på dell maskinen 8240kr. det har raskere busshastighet men tregere cpu .dermed går det opp i opp. men har et mye bedre grafikkkort og bedre skjerm. og jeg slipper å betale frakt:) dell maskinen blir en 1000kr billigere. Noen som kan hjelpe meg med valget her eller eventuelt komme med noen bedre tips. Pc-en skal primært brukes til progging, internett og skal være grei å ha med seg..dermed er battereilevetiden viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå