ED209 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ok, det er sikkert en liten ditt og en liten datt som må justeres. Men hvilken?? Når jeg går inn på justeringen til skjermkortet og stiller den på 8x AGP, så får jeg beskjed om at maskinen må restartes. Utfører dette, men når jeg går inn på skjerminnstillingene etter oppstart, er AGP'en slått av. Har satt "Godkjenning for AGP" på inne i BIOS, men det ser ikke ut til å fungere nevneverdig. Trykk på navnet mitt oppe til venstre for å se mine specs. Takker for svar dere måtte bidra med. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er det kanskje mulig at skjermkortet ditt ikke har mer enn 4x? Eller forstod jeg kanskje ikke spørsmålet helt? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Er det kanskje mulig at skjermkortet ditt ikke har mer enn 4x? Eller forstod jeg kanskje ikke spørsmålet helt? Joda, skjermkortet har både 4x og 8x, er bare det at når jeg velger 8x så kommer det opp en melding om at maskinen må restartes for at dette skal tre i kraft. Når maskinen starter opp og jeg går inn for å se på innstillingene igjen, har alt slått av. Er ikke sikker på om dette har noe å gjøre med skjermkortdriveren. Installerte den driveren som fulgte med skjermkortet og for meg virker det som om den er "up to date", eller er den det?? Eller ligger feilen i BIOS? Noen som vet? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 skader vaffal aldri og oppdatere drivern på grafikk i og me kortet ditt kan den drivern væra GANSKE gammal ja...skader jo ikke og se over bios og og se om du finner noen tydelige feil sånn som at den står på 4 *agp Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Har du installert hovedkort driverne? Hadde en gang ett hovedkort som låste seg hver gang jeg prøvde å spille med 8x AGP. Det var fordi jeg ikke hadde installert driverne til hovedkortet. Endret 5. august 2005 av Frezz Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ikke alle hovedkort støtter 8xAGP Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du har ikke installert chipset drivere, that's why! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 reinstaller alle drivere på nytt. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du har ikke installert chipset drivere, that's why! yes, via drivere gjør susen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå