Morten A Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Vil nok tippe med gode maginer at du får bedre "tilbud" på internett butikker enn det du fikk i den lokale der. ta og sjekk ut prisguide.no feks Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hmm.. takk for tegning, men problemet er vel å finne riktig innstilling på DVD spilleren og reciveren Du må stille receiveren på 5.1 og gå inn på DVD-spilleren. Var det pioneer det var? I så fall går du bare inn på "home menu" og stiller der. Av og til m å du også stille på selve dvd-filmen at det er 5.1 og ikke stereo du vil ha. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Nei, det var en Yamaha RX-V450 reciver, og en RDR-HX710 DVD opptaker... Ikke fått det til enda. Bare via phono kabler, noe som gir noe redusert lyd (bare stereo) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 At bildet ikke blir så bra kan være at svart ikke har topp kvalitet og hvis du ikke har en gullkontakt, men en "råtten" skit som kostet 50 kr. skjønner jeg det, men ikke forvent topp kvalitet med et VGA-panel! (Kjøpte du tv'en hos Strandberg eller hos Expert/Elkjøp?) Hvis du kjøpte den hos Expert eller Elkjøp ville jeg kanskje brukt angreretten på tv'en for om 1 uke eller noe sånt kommer 37PD5200 på tilbud til samme pris som du fikk 42"'eren din. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Kjøpte den på Strandberg ja Og trokke pappa går med på å bytte TV nå som det endelig er koblet skikkelig opp. Er det noe forskjell fra optisk lydkabel til coaxial kabel? Hva gir best lyd? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er veldig liten/ingen forskjell på coax og optisk kabel. Noen mener at coax'en er bedre på korte avstander, imens optisk er bedre på lengre strekninger, men for å vær eærlig hører jeg ingen forskjell. Hvor mye kommer 37pd5200 på tilbudspris til? Har ikke hørt noe om det Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 OK. Men da kan jeg si at hele anlegget er koblet opp, og DTSen funker utmerket. Har ikke fått testet anlegget skikkelig enda (har ikke vært hjemme alene ), men det ser bra ut sålangt. Er litt skuffet over kvaliteten på parabolen. Har en splitter ny Canal Digital dekoder, men syntes ikke bildet blir noe bra fordet. Er koblet til DVD spilleren via scart, som igjen kobler videre til TV. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvor mye kommer 37pd5200 på tilbudspris til? Har ikke hørt noe om det Det er kun snakk om noen få tv'er som blir tilgjengelig, det er 3 i vår butikk. De selges for 19.999 kr. inkl. bordstativ og avtagbare høyttalere. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Hmm... hvordan kan jeg få spillt av DVDene jeg brenner med Sony RDR-HX710 på PCen? er det mulig i det hele tatt? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvor mye kommer 37pd5200 på tilbudspris til? Har ikke hørt noe om det Det er kun snakk om noen få tv'er som blir tilgjengelig, det er 3 i vår butikk. De selges for 19.999 kr. inkl. bordstativ og avtagbare høyttalere. Stemmer det ja Bare jeg som ikke har vært på jobb på en stund Lenke til kommentar
RaGE_light_elf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nå er jo 42PD5200 på tilbud oss Netshop til 17 000 kr da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå