Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Volkswagen Vento GL 1997

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått vite at dirringen i dørene skyldes for dårlig plass bak høyttalerne, noe som i og for seg ikke var veldig overraskende. Fikk et tips til hva jeg kan gjøre, nemlig å kutte U-er bak høyttalerne, og bøye plasten ut, slik at vannet renner over hullet, og nedover. Det blir på en måte som en kattedør. :wee:

Noen som har formeninger om dette?

Lenke til kommentar
slik den står nå ser det ut som en kjempe strøken "mamma" bil...

Siden jeg overtok den for en liten uke siden, så er vel ikke det så rart. :ermm:

Bare for show, hvorfor lyser den "mamma"? :p

da har du ett godt emmne og begynne fikkle på da :thumbup:

:huh:

...Og du har et godt spørsmål å svare på...

om du ikke ser det selv. .?..tror ikke jeg det er noe vits i og forklare deg det... :p

ikkeno vondt ment alså :roll: go bil og komma sej fra a til å med om en ikke skå se så fordømt kul ut og...det er jo egentli ikkeno poeng i det ..stå på :D

Lenke til kommentar
om du ikke ser det selv. .?..tror ikke jeg det er noe vits i og forklare deg det... :p

ikkeno vondt ment alså :roll: go bil og komma sej fra a til å med om en ikke skå se så fordømt kul ut og...det er jo egentli ikkeno poeng i det ..stå på :D

Det jeg fikk ut av det er følgende:

- Bilen er ikke voldsomt kul (Joda, stemmer vel det)

- Det er ikke poeng i at den er kul (:huh:)

Det hadde hjulpet med litt gramatikk og rettskrivning her... :hm:

Lenke til kommentar
Da har jeg fått vite at dirringen i dørene skyldes for dårlig plass bak høyttalerne, noe som i og for seg ikke var veldig overraskende. Fikk et tips til hva jeg kan gjøre, nemlig å kutte U-er bak høyttalerne, og bøye plasten ut, slik at vannet renner over hullet, og nedover. Det blir på en måte som en kattedør. :wee:

Noen som har formeninger om dette?

Det viser seg nå at det er en slags skumgummi bak høyttalerne, ikke plast. Da er kanskje ikke dette åsaken likevel. :hm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...
slik den står nå ser det ut som en kjempe strøken "mamma" bil...

Siden jeg overtok den for en liten uke siden, så er vel ikke det så rart. :ermm:

Bare for show, hvorfor lyser den "mamma"? :p

4625319[/snapback]

Mamma har slik bil. Hehe, gode å kjøre er dem faktisk. Er en ting som plager med med vento'er er at bakparten er så veldi mye høyere enn framme. Spesielt når du skal snu deg bak å rygge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...