JOB Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har 3 XP-maskiner med SP2 som er koblet sammen med en router. Når jeg prøver å spille av en fim på en XP-maskin fa en annen (altså å starte den opp ved å finne den fram gjennom Utforsker-> Nettverkssteder) henger det seg helt. Det går også noen ganger veldig tregt bare å bla gjennom mappene med Utforsker på en annen maskin over nettverket. Jeg har også hatt dette problemet tidligere, og er ganske sikker på at dette har noe med nettverksoppsettet å gjøre (altså ingen ting med selve nettverkskortene eller routeren) men husker ikke hva jeg gjorde da. (Jeg har fjernet reg-keyen som skaper problemer med .avi-filer, uten at det hjelper på dette.) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kanskje denne hjelper litt? http://xp.x-byted.net/show.php?subaction=s...t_from=&ucat=3& Lenke til kommentar
JOB Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Virket lovende, men hjalp ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå