MrLee Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg beklager hvis dette har kommet opp på forum før, men jeg fant ikke noe vettungt i søkemotoren, so here goes: Er det noen der ute i det store land som har peiling på hvordan man slår av at IE skal redirecte deg til en MS søkeside hvis du skriver inn en feil URL, ala denne jeg bruker Win2K SP2 og IE 6.0 hvis noen vet dette til win XP, så er det meget velkomment også. Jeg HATER denne funksjonen, fordi hele URL'en forsvinner...ARGH! Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 tools --> internet options --> advanced --> scroll ned til search from adress bar --> huk av for do not search from adress bar. var det dette du mente? da får du ppp en DNS error side hvis du skriver feil adresse. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Det der er satans irriterende ja. akkurat som automatisk resizing av bilder og annet MS jall... Er glad vi fremdeles får lov å slå det av... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 takker og bukker for svar! den satt ja :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå