""" Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Aqualung, Heavy Horses og Minstrel In The Gallery. Edit: Og Thick as a Brick Endret 2. mars 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Når kommer Thick as a Brick, pt. 2 forresten. Lovlig sein oppfølger Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Når kommer Thick as a Brick, pt. 2 forresten. Lovlig sein oppfølger 2. april, står det på wikipedia. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Den har release 2 April. http://www.youtube.com/watch?v=q7jZMCBEsZM Endret 2. mars 2012 av Glutar Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=rVDOZ9IIFIo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Eg vil ooooooog! Ellers går det mykje i Rush for tida. 1 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 TAAB2 var flott, men ikke noe mesterverk. Det er litt synd når høydepunktet er når det på slutten spilles fra det originale TAAB. Ikke at jeg på noen måte forventet at den på noen måte skulle nå opp til forgjengeren. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nærmer seg ny rush skive, og ny turne. Håpe håpe på nok et europa besøk. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Blir sikkert en stor turne, men har de vært i Norge noengang? Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Blir sikkert en stor turne, men har de vært i Norge noengang? Å jada, etter Snakes & Arrows... Rå konsert!! Lovende låt! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Var i Norge i 2007, spektrum. Fantastisk konsert. Så de sist i Globen i 2011. Deler av konserten var en lidelse med tanke på Geddy`s stemme. Han har ikke kapasitet til å synge gamle sanger lenger. Stemmen når ikke opp. Det blir skrikende og vondt å se og høre. Men for all del, musikken er fantastisk. Lenke til kommentar
MajestyDT Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Blir sikkert en stor turne, men har de vært i Norge noengang? Å jada, etter Snakes & Arrows... Rå konsert!! Lovende låt! Rå konsert, ja! Etter å ha fulgt Rush i 25 år var det herlig å oppleve de live. Er det allerede snart fem år siden??? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Var i Norge i 2007, spektrum. Fantastisk konsert. Så de sist i Globen i 2011. Deler av konserten var en lidelse med tanke på Geddy`s stemme. Han har ikke kapasitet til å synge gamle sanger lenger. Stemmen når ikke opp. Det blir skrikende og vondt å se og høre. Men for all del, musikken er fantastisk. Hm, litt som å se Halford live nå kanskje..han har lagt de fleste låtene ned en hel oktav. Høres helt merkelig ut på refrengene. Mange eldre vokalister som gjør det, stemmebåndet er ikke det samme som da de var unge og spreke vettu. Endret 19. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) @kjelldell Hemispheres Tour (Tour of the Hemispheres) October 14, 1978 - June 4, 1979 Hemispheres released: October 28th 1978 May 24, 1979 Chateau Neuf. Oslo, Norway Oi, da var jeg 9 år gammel. @Bytex Nei, det er vel så. Men jeg har vel lest at Geddy har endret stemmen sin ganske mye, han fikk problemer med stemmen på et tidspunkt, og måtte gjøre endringer. Dersom man hører sanger fra 70 tallet så er det kanskje ikke så rart heller. Må si jeg virkelig liker retningen rush har valgt nå. Tyngre sanger på en måte. Håpte i det lengste at det skulle komme et konsept album, men ikke i denne omgang. Endret 19. april 2012 av indomitable Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ja det blir vel ikke så mye high pitch gauling lengre..Jeg syns da han sang bra på Rush in Rio-konserten. Er visst bare Bruce Dickinson som gauler like bra som på 80-tallet fremdeles. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Ja.. kanskje noe av det ltt bedre jeg har hørt av Rush på lenge. Men Rush blir for utbrukt og kjedelig for meg i dag. Etter Signals syns jeg det var nok med dem. For mye det samme opp igjen Endret 19. april 2012 av groenn Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ja.. kanskje noe av det ltt bedre jeg har hørt av Rush på lenge. Men Rush blir for utbrukt og kjedelig for meg i dag. Etter Signals syns jeg det var nok med dem. For mye det samme opp igjen Til en viss grad enig i at etter signals så har det ikke vært så mye legendarisk. Fra tid til annen kommer det noen låter som viser gammel storhet tho; Grace under preassure var en cd som jeg aldri helt fikk "inn" Likte tildels retningen de tok med power windows og hold your fire, men det var vel Geddy Lee som nærmest insisterte på synth retningen. Presto har elementer av storhet, men når ikke opp.Roll the bones og counterparts har noen sanger som jeg forguder, dreamline, ghost of a chance er bra, Nobody`s hero på counterparts er veldig bra hva tekst angår. Etter at Neal mistet et barn og kone i et og samme år så hadde Rush en nedtur, mens Neal var ute på sin motorsykkeltur for å finne meningen med livet, så ble det ikke produsert stort. "consider this my retirment" var Neal`s kommentar i begravelsen. Men plutselig var han tilbake med enormt behov for å skrive sanger. Snakes and arrows er et album som har vokst på meg, liker virkelig tittelsporet. Clockwork Angels er et album jeg virkelig har tro på. Litt "old school" rush mener jeg materialiserer seg. Turneen de skal ut på skal jeg ha med meg, om jeg så må reise til canada\usa. Velger å tro at de drar ut på "R40" når tiden er moden.. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Eg stussa litt over vokalen på Live In Cleveland. Etter nokre gjennomlyttingar går det derimot veldig greit. Han slit med høgare tonar, men klarar seg forholdsvis greit. Har framleis ei strålande stemme. Rush har klart seg bra i seinare tid etter min meining. Det når nok aldri opp til 70-80-talet, men absolutt god musikk. Har meir sansen for album frå etter 90-talet enn dei som vart produsert i keyboardperioden til Geddy. Presto, Roll The Bones, Counterparts, Test For Echo. Vapor Trails har eg aldri fått heilt sansen for, men Snakes & Arrows har mykje bra. Ser fram til Clockwork Angels og håpar dei kjem seg til Norge igjen. Eg kunne tenke meg å sjå dei live. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Vet ikke om det passer helt inn her, men Storm Corrosion er nå å finne diverse steder. Sangen Storm Corrosion fra plata er enorm. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Korleis er resten av albumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå