Dragavon Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 De har bare annonsert datoer i England ennå. Datoer for resten av Europa kommer senere. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=BKiWNmVzMJ4&feature=related Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da var billetter til Rush 6. Mai i Stockholm bestilt! xD Gleder meg så sykt mye! 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.myspace.com/edensong Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) En av tiårets beste prog-plater! http://www.youtube.com/watch?v=KJj4uORutwc Endret 5. desember 2010 av blade-bunny 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 …En av tidenes beste prog-plater! http://www.youtube.com/watch?v=0gsfyAXOoc4 2 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som har hørt om Tame Impala fra Australia? Det er et nytt band altså, kan kanskje ikke kalles prog direkte, men hadde de eksistert på 70-tallet så hadde de blitt kalt det sannsynligvis vært svært bra altså, vokalisten minner meg om Paul Mccartney http://www.youtube.com/watch?v=AcH4KcrGGZk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 …En av tidenes beste prog-plater! Har foreløpig kun høyrt dette albumet, nokon som har tips til andre plater av King Crimson? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Neste burde definitivt bli Red og Larks' Tongues in Aspic. Deretter er det så og si bare å velge og vrake fra hele katalogen (anbefaler 70-tallet først). Meget bra band! Endret 7. desember 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Syns ikke court of the Crimson King var noe i det hele tatt, jeg. Har hørt hele plata, var jo mere jazz enn rock. Og joda, jeg liker min 70-talls prog. Men dette ble bare for sprikende. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Og hva er galt med jazz? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Heyheyhey.. den er faktisk fra 60-tallet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og hva er galt med jazz? Ingenting, men dette er jo tråden for Progressiv Rock. Vanskelig å setje King Crimson in ein sjangerbås når musikken varierer ein del. In The Court... synest eg er eit veldig bra album, sjølv om det er kort. Låtene dei har fått med er mektige og gode. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg er veldig enig. Selv om jeg har hørt mest på Red. Burde sjekkes ut. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Starless and bible black, Larks tongues in aspic og Red er de beste platene til King Crimson etter min mening. I den rekkefølgen Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvem stemmer for at "Moving Pictures" er beste Rush-album? Hvem stemmer for at "Moving Pictures" er beste prog-album? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvem stemmer for at "Moving Pictures" er beste Rush-album? Hvem stemmer for at "Moving Pictures" er beste prog-album? Min stemme går til Moving Pictures Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Hvem stemmer for at "Moving Pictures" er beste Rush-album? Hvem stemmer for at "Moving Pictures" er beste prog-album? I min mening er det hverken beste Rush-album eller beste prog-album. Beste Rush-album må være 2112 for min del, men det er bare det beste Rush-albumet på den siden av Rush. På den annen side har Rush i min mening en synthrock-perle av dimensjoner i Grace under pressure. Beste prog-album må for min del bli "Gentle Giant" av Gentle Giant fra 1970 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 I min mening er det hverken beste Rush-album eller beste prog-album. Beste Rush-album må være 2112 for min del, men det er bare det beste Rush-albumet på den siden av Rush. På den annen side har Rush i min mening en synthrock-perle av dimensjoner i Grace under pressure. Beste prog-album må for min del bli "Gentle Giant" av Gentle Giant fra 1970 Synes ikke 2112 er det beste albumet til Rush, men sangen 2112 er min favorittsang over alt annet. Resten av sangene er bra de og, men ikke like bra som de på Moving Pictures, som jeg synes totalt sett er et bedre album Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Foretrekker 'A Farewell to Kings'. Synes stort sett alle albumene (utenom debutalbumet) før 'Moving Pictures' er bedre enn sistnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå