Tobo-Potato Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Og Gorillaz hører hjemme i tråden her fordi..? Må bare beklage oppslenginga, hadde tenkt til å gi ei lita forklaring, men det gikk meg hus forbi. Grunnen til at jeg la opp Gorillaz' nye Plastic Beach er rett og slett fordi jeg mener det er skikkelig framtidsretta musikk i utvikling. Det var også litt for å sjekke allmennhetens oppfatning av hva progressiv musikk er - for meg kan det være alle all slags musikk. Henholdsvis rock og metall med elementer fra tidligere progressive grupper må vel egentlig kunne sies å være stillestående, uprogressive. Men nå er vi ute på våtamark her... Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Noen andre som hører på Animals As Leaders? Soloprosjekt fra en eminent gitarist, spesielt viss du er Dream Theater fan anbefaler jeg å sjekke det ut! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg synes det blir litt for mye, hele tiden, til at det blir virkelig interessant å høre på. Er som å kjøre en tørketrommel på full guffe i to timer. Sikkert kult å høre på de første 5 minuttene, men en blir lei. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nine Feet Undergound av Caravan blåste meg av stolen. Noe av den beste proggen jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Caravan er fantastisk! Spesielt det albumet der er bra, men også det forgående (med en lang albumtittel jeg aldri husker) er genialt. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg har sittet og hørt på denne godbiten i dag: Jeg må si det er noe av det beste jeg har hørt på lenge. Anbefales på det sterkeste . Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Platekompaniets nyeste kampanje er sikkert av interesse for gjengangerne i denne tråden. Norsk 70-talls prog/folk/jazz gjort tilgjengelig igjen. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Fett, må sjekkes ut. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg vil anbefale den norske gitaristen Ihsahn. Han gav meg gåsehud på Infernofestivalen. En gud på gitar.. Album: Angl og After. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det nye albumet til Ihsahn er meget bra! Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ihsahn er for meg best kjend som vokalisten på Arcturus - Radical Cut. Er sologreiene hans i omtrent same sjanger som den songen? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det beste Ihsahn har vært med på/gjort vil alltid være Emperor. Synes ikke soloalbumene er de alt for store greiene, har fortsatt til gode å høre nyeste albumet though.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Siste albumet er veldig bra. Samarbeider med mange forskjellige folk på dette albumet, bl.a. Jørgen Munkeby (Shining) på sax. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Aspera, oppdaget dette bandet for noen dager siden http://www.youtube.com/watch?v=puJlK82_enc Give me some feedback Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Aspera er signed til InsideOut, så det i seg selv bør si at det er flott Jeg har personlig til overs å høre noe fra InsideOut som jeg ikke liker Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hehe. Aspera. Lokalband fra "hjemlige" trakter. De er fantastisk dyktige, men jeg synes ikke de skiller jeg spesielt ut rent musikalsk sett. Det forsvinner i mengden, dessverre. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 HOLY F..::!!!! Nytt OSI-album kommer!!!! Som om ikke Blood var bra nok! http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=139988 Men hva skjer da med Fates??? De skulle jo gå i studio nå! Betyr dette at vi både får OSI og Fates-album i 2010. Da er jeg er i himmelen. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Noen som har hørt Pain of Salvations Road Salt One enda..? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Oi. OSI, supert. Har Road Salt One kommet enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå