Zethyr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Huhu, jeg har nettopp oppdaget Echylon, og "Mei" er jo rett og slett übersuperdupergigakjempemegafantafenomenalistisk Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har ikke sett Porcupine Tree live, men Det nye albumet Deadwing, er knallbra! Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det The Doors prog? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Winds: Nydelig Norsk Prog Metall med klassiske elementer. Aldeles praktfullt! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vel, jeg er nå en stor fan av Enslaved! Genial progressiv "black" metal (de nyere albumene). Progressiv black eller lignende metal finnes det forøvrig svært lite av. :\ Emperor - Prometheus: The Diciple of Fire and Demise (Ja, det er for lite prog innen black metal, "takk" Darkthrone ) Favoritter innen prog: Peccatum Emperor (nyere) Opeth Dream Theater Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 De som har sansen for prog MÅ sjekke ut skiva til Wobbler. Dette må være det kuleste jeg har hørt av norsk prog. Apropos det, Popol Vuh er verdt å merke seg fra tidlig 70-tall. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Apropos det, Popol Vuh er verdt å merke seg fra tidlig 70-tall. Yeah, slenger meg på den, absolutt noe å høre. Btw, skiva deres var ufattelig bra SirMaximus. Vil anbefale alle å skaffe seg den så fort som mulig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Hørte noe av Wobbler på nett engang, og husker at jeg digga det. Noen som har noen url? edit; jeg fant, jeg fant.. Endret 7. august 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 De som har sansen for prog MÅ sjekke ut skiva til Wobbler. Dette må være det kuleste jeg har hørt av norsk prog. Har hørt demoene de har hatt ute en stund, og som instrumentalister holder de høy standard. For min del blir det litt for mye "se hva vi kan" à la Dream Theater, og litt for mange likheter til ting som har vært gjort før til at det faller helt i smak. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ma finner utrolig mye bra prog-musikk. Det er faktisk svært få band som skuffer i den sjangeren... Les forøvrig artikkelen min, hvis du vil vite litt mer om progrock... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Mine favoritter innen Prog rock/metal. Spiral Architect Aghora Ayreon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Spiral Architect Egentlig så vil jeg tro at Extol kan kalles ekstrem prog metal. (så de kan du også slenge under lista di ) Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 og ingen har nevnt Symphony X ? ei heller Ambeon, sideprosjektet til Arjen Lucasson som ihvertfall får meg til å forsvinne inn i en annen dimensjon Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det er jo snart progfestival eller noe sånt i Trondheim! Da kommer Anekdoten og ihvertfall han synthisten fra Änglagård! Dit skal jeg! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det er jo snart progfestival eller noe sånt i Trondheim! Da kommer Anekdoten og ihvertfall han synthisten fra Änglagård! Dit skal jeg! Dit skal jeg og :--D Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det er jo snart progfestival eller noe sånt i Trondheim! 27 aug. - Rock City: Pär Lindh Project Anekdoten Panzerpappa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå