Big Tone Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Siden alle metalheadsene i metaltråden nærmest skytter deg om du nevner Tool tenker jeg at man spør her. Hva syns folk om dem? Vet de er ok populære på forumet, forøvrig et av mine favorittband. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Siden alle metalheadsene i metaltråden nærmest skytter deg om du nevner Tool tenker jeg at man spør her. Hva syns folk om dem? Vet de er ok populære på forumet, forøvrig et av mine favorittband. Det lille jeg har hørt av de har vært helt okei. Kan du anbefale noen låter? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Siden alle metalheadsene i metaltråden nærmest skytter deg om du nevner Tool tenker jeg at man spør her. Hva syns folk om dem? Vet de er ok populære på forumet, forøvrig et av mine favorittband. Jeg digger Tool. De har utrolig mye bra, og 10.000 days albumet er favoritten. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) endelig en anna som sier at 10.000days er favoritt albumet (fra tool), helt enig Endret 16. desember 2007 av xersess Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Siden alle metalheadsene i metaltråden nærmest skytter deg om du nevner Tool tenker jeg at man spør her. Hva syns folk om dem? Vet de er ok populære på forumet, forøvrig et av mine favorittband. Det lille jeg har hørt av de har vært helt okei. Kan du anbefale noen låter? Tja, 10,000 days har noen veldig ok låter å begynne med, det samme har Ænima. Lateralus som for meg er det beste albumet er vel litt vanskelig å begynne med. Anbefaler at du sjekker ut 10,000 days og om du liker det kan du skaffe deg mer. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Prison Sex frå Undertow, Stinkfist og Forty Six & 2 frå Ænima, Parabol og Parabola frå Lateralus, The Pot og Vicarious frå 10.000 Days kan vere songar å starte med. Eg trur det er rimeleg grei sjanse for å finne alle desse på YouTube. Tool er eit fantastisk band med Lateralus som beste plata, i mi meining. Er det nokon som har tenkt over teksten til Die Eier von Satan? Mørk stemning og tittel deretter, teksten gjer ikkje anna enn å byggje opp om det - mørk og dyster diktopplesing på tysk. Endret 17. desember 2007 av noodles Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Prison Sex frå Undertow, Stinkfist og Forty Six & 2 frå Ænima, Parabol og Parabola frå Lateralus, The Pot og Vicarious frå 10.000 Days kan vere songar å starte med. Eg trur det er rimeleg grei sjanse for å finne alle desse på YouTube. Tool er eit fantastisk band med Lateralus som beste plata, i mi meining. Er det nokon som har tenkt over teksten til Die Eier von Satan? Mørk stemning og tittel deretter, teksten gjer ikkje anna enn å byggje opp om det - mørk og dyster diktopplesing på tysk. Såvidt jeg har forstått er det oppskriften på hasjkake(?) eller noe lignende, navnet er jo The Eggs of Satan/The Balls of Satan, men nå er min tysk veldig rusten ettersom jeg bare hadde tysk i ca 1 måned. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja, det er riktig. Men det er litt meir morosamt når ein må lese teksten og tenkje over kva er det er for noko, før ein finn ut at det er hasjkake. Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kva skiver av Marillion er anbefalt? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kva skiver av Marillion er anbefalt? Deres mest populære er Misplaced Childhood. Ikke hørt mer enn det, noe jeg personlig ikke likte særskilt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 De som liker TooL kommer nok også til å digge Pusifer. (eller hvordan de nå skriver navnet sitt). Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kva skiver av Marillion er anbefalt? "Fugazi" er stilig! Det låter gammalt, men så er ikke plata akkurat ny heller. "Marbles" har også sine øyeblikk. Låta "Genie" er f.eks. pur elsk. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 "Clutching at Straws" vil jeg anbefale. Samt "Fugazi", som nevnt over og "Script for a Jester's Tear". Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Se filmen hos Youtube Fantastisk låt! Usikker, men Wiki mener at Focus hører hjemme her, så. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 hocus pocus focus høyrer selfølgelig hjemme her Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hørte nettopp gjennom "The 1st Chapter" av Circus Maximus, ble ordentlig positivt overrasket Er den nyeste skiva, "Isolate" noe å anbefale? Hva synes dere? Endret 22. desember 2007 av NiceViolence Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Nå vet ikke jeg hva du legger i progressive rock, men Circus Maximus er definitivt ikke progressive rock. Vi kan trygt nok si de føler seg hjemme i progressive metal eller noe i den dur. For å svare på spørsmålet ditt, så ja. Isolate er noe lyttbart, selv om det blir for mye av det gode til tider. Kung Bore är död och våren, den nyvalde är folkets hjälte For et snasent band! Godt gjenhør. Endret 23. desember 2007 av Seian Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hørte nettopp gjennom "The 1st Chapter" av Circus Maximus, ble ordentlig positivt overrasket Er den nyeste skiva, "Isolate" noe å anbefale? Hva synes dere? Selv om Circus Maximus er mer progmetal enn progrock. Personlig liker jeg The 1st Chapter bedre enn Isolatet. Men du burde sjekke ut Isolatet. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) sånn egentlig, er vell også tool progmetall og ikkje progrock? bare ser at det har vore diskutert mykje her. noken som har noke procol harum å anbefale? har høyrt ein del på albumet a whiter shade of pale, og litt diverse andre. likte det godt. Endret 23. desember 2007 av xersess Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) In Held 'Twas in I er låta å gå for. Endret 23. desember 2007 av Seian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå