Kakebakelate Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hørte halve albumet på bussen i dag. Var dessverre kjedelige greier, får håpe at det vokser på meg. for dette var noe jeg hadde forhåpninger til. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Det jeg har hørt av aldbumet har vært flaut kjedelig. Uuugh! Som forventet med tanke på at Åkerfeldt er med. Videoen til den ene låta var veldig kul da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ganske uenig. Synes det er en melankolsk og fin plate. De har jo sagt på forhånd at dette ikke kom til å bli metal Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ganske uenig. Synes det er en melankolsk og fin plate. De har jo sagt på forhånd at dette ikke kom til å bli metal Også? Det er ikke akkurat sånn at jeg hadde forventet metal i det hele tatt, eller kun hører på metal. Det er ikke det som er problemet for min del. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ganske uenig. Synes det er en melankolsk og fin plate. De har jo sagt på forhånd at dette ikke kom til å bli metal Også? Det er ikke akkurat sånn at jeg hadde forventet metal i det hele tatt, eller kun hører på metal. Det er ikke det som er problemet for min del. Neivel, tolket det slik siden du forventet/sa at det var kjedelig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Aha, men da tolket du feil, vøtt. Jeg forventet at det skulle vært kjedelig fordi Åkerfeldt er med.Han har ikke vært involvert i noe jeg liker på 9 år (eller noe rundt der), så derfor forventer jeg at dette skulle bli kjipt og, han er trossalt med. Jeg synes alt Opeth har gitt ut etter Damnation er kjipt, og jeg synes Bloodbath-utgivelsene han har vært med på siden 2008s Unblessing the Purity er dritkjipe. Nå vet jeg ikke om han har noe som helst med låtskrivingen i Bloodbath og gjøre (mest sannsyneligvis ikke), men han er med på å ødelegge skivene med den kjipe vokalen han har fått. Ikke at musikken er bra heller, men vokalen hjelper ikke på akkurat. I Opeth skiver han vel majoriteten av musikken eller noe, og jeg synes jo skivene etter Damnation er dødskjedelige. Det er alt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Wilson lagar mykje musikk, blant anna ein del ambient greier som er mindre interessant for min del. Eg gjer SC eit forsøk. Når det gjeld Opeth så lyttar eg gjerne til Damnation, og Ghost Reveries er eit av mine favorittalbum av bandet. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Wilson lagar mykje musikk, blant anna ein del ambient greier som er mindre interessant for min del. Eg gjer SC eit forsøk. Når det gjeld Opeth så lyttar eg gjerne til Damnation, og Ghost Reveries er eit av mine favorittalbum av bandet. Enig, og enig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Noen som har hørt Mother Gong's "Fairy Tales"? Hvor bra er den på en skala fra 1-11,5? Er det noen andre blabla Gong-album som er bra saker? Hvilke burde man sjekke ut? Er 2000 skiver å velge mellom. Vanskelig å vite hvor man skal starte. Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=mWFKZxqAcnI Eg vil ooooooog! Ellers går det mykje i Rush for tida. Hva synes dere om Steven Wilson konserten? Jeg stod dessverre litt dumt (kom i siste liten) til venstre, og der ble det voldsom resonans fra bassen, så lyden ble veldig dårlig. Men vi så utrolig godt, gikk ned etter hvert og der ble lyden mye bedre. Fikk observert Minnemann mye, og for en sinnsyk mann!! Ekstrem energi, rytmesans og spilleglede, utrolig artig å se og høre! var min klare favoritt på Dream Theater audition, men fint han ble med her i stedet... (Mangini er enda mer show og gjør seg perfekt i DT, så på de også) Utrolig depressive og psycho videoer da, men rå musikk!! Den nye låta de spilte, som bandet har laget sammen var også svært funky og lovende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Spiller de mye Porcupine Tree-klassikere også? eller bare solomateriale ala det Halford gjør? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 No Twilight Within the Courts of the Sun Index Deform to Form a Star Sectarian Postcard Remainder the Black Dog Harmony Korine Abandoner Like Dust I Have Cleared From My Eye Luminol No Part of Me Raider II Encore: Get All You Deserve 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kom over dette på et annet forum. Det låter ikke perfekt, men det har masser av sjarm og låter veldig kult. Kan bli spennende å følge bandet videre. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Anathema's siste album er fantastisk kult, gleder meg til å se de på rocefeller til høsten! http://www.youtube.com/watch?v=4lasmdXG5p0 Hører på Höstsonatens siste plate The Rime Of The Ancient Mariner - Chapter One nå og jeg liker det jeg hører Endret 13. mai 2012 av Glutar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Har lytta ein del til Anathema, men gjekk fort lei. Untouchable var veldig bra, noko som lovar godt for resten av plata. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Nice! Må få sett Rush snart og de kommer sikkert ikke til Norge med det første, så må prøve å få med meg denne. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 De var vel i Norge for noe år siden? Mener å huske at jeg hadde lyst til å dra, men hater konserter i spektrum så lot det være. Dyrt var det også Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Oppdaget nettopp bandet til David Benoit som synger med yes no. Nice 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tidenes absolutt beste progband. Finnes faen meg ikke et eneste progband som er i nærheten av Devil Doll. Topp-5 band noensinne. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå