abene Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ny Gmail-melding? Har du allerede en Gmail-konto vil gratisprogrammet Gmail Notifier gi deg beskjed når du har fått en ny e-postmelding. Du trenger ikke å kjøre en nettleser. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har brukt Notifer ei god stund nå... Den er glimmers.. Anbefales! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gammelt nytt, men det er å annbefale. Man kan finne Gmail Notifier som en plugin til FireFox også... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Eit veldig kjekt program. Har vel brukt det så lenge eg har hatt gmail, og trur ikkje at eg kunne klart meg utan. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Veldig gammelt nytt ja.. men bra at dere opplyser om det til de uvitende Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gammelt nytt, men det er å annbefale. Man kan finne Gmail Notifier som en plugin til FireFox også... Fin den ja, ligger en som passer siste Firefox (1.0.6) her https://addons.mozilla.org/extensions/morei...ication=firefox Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gammelt nytt, men godt nytt. Google tar imot nye brukere, men iform av "invites" fra eksistérende brukere. F.eks. jeg har 47 jeg kan dele ut til hvem som helst. Kapasitéten i innboksen øker konstant, og er nå oppe i over 2464 MB. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gammelt nytt, men godt nytt. Google tar imot nye brukere, men iform av "invites" fra eksistérende brukere. F.eks. jeg har 47 jeg kan dele ut til hvem som helst. Kapasitéten i innboksen øker konstant, og er nå oppe i over 2464 MB. Jeg er oppe i også det. Hvor skal det ende?? Lenke til kommentar
clario Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gammelt nytt, men godt nytt. Google tar imot nye brukere, men iform av "invites" fra eksistérende brukere. F.eks. jeg har 47 jeg kan dele ut til hvem som helst. Kapasitéten i innboksen øker konstant, og er nå oppe i over 2464 MB. Jeg er oppe i også det. Hvor skal det ende?? Holder Google sitt ord om at en aldri må slette en E-mail mer, betyr det at Google vil øke kapasiteten i det uendlige. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gammelt nytt, men godt nytt. Google tar imot nye brukere, men iform av "invites" fra eksistérende brukere. F.eks. jeg har 47 jeg kan dele ut til hvem som helst. Kapasitéten i innboksen øker konstant, og er nå oppe i over 2464 MB. Jeg er oppe i også det. Hvor skal det ende?? Holder Google sitt ord om at en aldri må slette en E-mail mer, betyr det at Google vil øke kapasiteten i det uendlige. Jeg tror google satser på at folk ikke vil benytte all denne kapasitéten, og jeg er ganske sikker på at hvis alle brukerene hadde fyllt opp inboksene sine, så hadde det blitt serverproblemer. Det vil nok fortsette og øke, muligens med saktere fart etter hvert. Lenke til kommentar
Pingle Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er det mulig å få den til å logge på av seg selv? Den har både brukernavn og passord, men krever likevel at jeg loger å selv hver gang jeg startet programet :| Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Genialt sak, har brukt denne lenge ! Lenke til kommentar
Stru Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er et fint lite program det der ja Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Noen som veit hvordan man kan få den til å slutte å spørre om brukernavn og passord hver gang jeg logger på og fjerne programmet fra alle andre windows brukere/kontoer enn meg? Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvor lang er perioden Google resirkulerer Gmail kontoer på? Er den på 3 måneders inaktivitet, slik som mange andre konkurrenter benytter seg av? Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Hvilke fordeler finner en med Gmail kontra Yahoo sin email tjeneste? Gjerne med motsatt vinkling på spørsmålet også! Endret 8. august 2005 av G Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 If you don't log in to your account for an extended period of time, we'll mark it 'dormant.' After nine months, Google will delete all messages in the account, close it, and recycle the username. (Other free web-based email providers delete dormant accounts after as few as 30 days.) If your dormant account is deleted, we can't guarantee that you'll be able to use your previous username again once it has been recycled. Make sure to log in to Gmail regularly! Gmail trekker til seg minimalt av reklame spam og drit, har ikke fått annen reklame enn det jeg vil ha fra PSdata, kompett osv. Det er lett å organisere mail du får, stor lagringsplass (You are currently using 271 MB (11%) of your 2473 MB.) hehe Går veldig fort å rote seg gjennom det du vil. Brukervennlig. Kan vedlegge 10MB store filer. Sålenge du bruker bare selve Gmailen uten mailklient program fra PC'n din så sprer du ikke eventuelle virus som du har på harddisken din til hele adresselisten, det gjelder ikke bare Gmail da, men det er ihvertfall bra! Yahoo mail har jeg lite erfaring med men regner med at det er som med Hotmail, spam og junk magnet som går småtregt, dessuten mindre lagringsplass. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvilke fordeler finner en med Gmail kontra Yahoo sin email tjeneste? Gjerne med motsatt vinkling på spørsmålet også! Personlig syns jeg brukergrensesnittet i Gmail er milevis foran Yahoo. Det er fordi jeg liker det bedre sånn. Jeg har både Gmail og Yahoo, og begge er veldig fine, men det er et eller annet med Gmail som er ekstra stas. Ikke mye svar på spørsmålet, men men... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 [...] Du trenger ikke å kjøre en nettleser. <pirk> gmail notifier er en nettleser i den forstand at det er en http klient </pirk> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå