ler91 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er Intel Celeron D med 2,66 GHz et bra kjøp? Ska spille spill som The Sims 2 og NFSU2 på det... Takker får alle svar:) Mvh: Ler91 Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vel noe racer er det ikke, men med ett greit skjermkort som GeForce 4 eller bedre og 512 med ram skulle det gå greit. Er det en pc med integrert skjermkort er det bare og styre unna. Lenke til kommentar
ler91 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Oki:) Tusen takk får hjelpen;) Lenke til kommentar
ler91 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Ja er det flere som har noe å si om det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja nei eg liker ikkje heilt å si meg enig uenig i slike tråder der en skal spille bare ette eller 2 spill.En gang må man jo blir lei disse spilla, du må inrømme at det hadde vert fibt å kansje hatt en maskin som har muligheten til å spill f.eks etterfølgere av de spilene du vil spill pr. dags dato? Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Celeron D er litt brukbart, mye dårligere enn P4 men ikke så aller verst likevel. Mye prosessor for penga egentlig, kan overklokkes ganske langt. Burde klare seg bra til mange spill med et brukbart skjermkort. Lenke til kommentar
ler91 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jo jeg er enig i det Mala, men så er det jo så dyrt og kjøp P4 prossesorer, men har tenkt og kjøpe meg det etter komfen da. å så har jeg jo tenkt og spille litt eldre spill. Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Dette er bare en ide hvist du skal kjøpe nytt hoved kort å alt osv.. Min mening er at, hvist du først skal gå for spill pc så gå for amd. Helst 64 bit versionen Om det er socket 754 eller 939 uansett kommer du bedre ut av det enn å kjøpe eks: en pentium 4. Men igjen, helst socket 939 Endret 6. august 2005 av The Nomad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå