tørrfisk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Anskaffet meg endelig BF2 til den nette sum av 499,- og har tenkt å prøve det LAN først med broren min. På gode gamle BF1942 gikk det helt fint å bruke samme cd på begge maskinene, men hvordan er dette med BF2? Og er det bare 1vs1 som går an på LAN? (ingen bots?) Og sist men ikke minst, er BF2 så bra som jeg tror det er? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 tror ikke du kan bruke samme CD på to maskiner, fordi du får ikke bruke samme serial key 2 ganger. vertfall ikke å spille mot hverandre. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 For å spille lan med bots. Start singel player game og be broren din koble seg opp mot din IP. Da spiller dere sammen med bots Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er ikke lov å diskutere piratkopiering, samt ei heller å oppfordre til slikt. Sletter innlegg som kommer med slike utspill. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg har også prøv med "bots" men det finnes ingen "COOP" mulighet i BF2 kommer sikkert som mod etterhvert Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg har også prøv med "bots" men det finnes ingen "COOP" mulighet i BF2 kommer sikkert som mod etterhvert COOP 2 mod finnes allerede. Lar deg spille coop mot boter og på MYE større baner. Kjekt om en vil øve på fly/helikopter Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg har også prøv med "bots" men det finnes ingen "COOP" mulighet i BF2 kommer sikkert som mod etterhvert COOP 2 mod finnes allerede. Lar deg spille coop mot boter og på MYE større baner. Kjekt om en vil øve på fly/helikopter hvor finnes den? Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du kan faktisk ha LAN i BF2 Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 mr-CEO har allerede fortalt det Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Kan man ikke bruke samme key på 2 maskiner på LAN? Det er jo latterlig når LAN-mulighetene er så dritt! EA er virkelig noen gjerrigknarker. Som om jeg gidder å bruke 1500 kroner på at jeg skal kunne ha en liten krig med min bror og far en helg. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kan man ikke bruke samme key på 2 maskiner på LAN?Det er jo latterlig når LAN-mulighetene er så dritt! EA er virkelig noen gjerrigknarker. Som om jeg gidder å bruke 1500 kroner på at jeg skal kunne ha en liten krig med min bror og far en helg. Det er veldig få spill du kan spille lovlig med en serial key og CD. Nesten ingen nyere spill faktisk, så sjokerende kan det vel ikke være? ( Men veldig enig i det du sier, det er kjipt!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå