wazzza Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei Har problemer med at skjermen min mister signalet under spilling. Har Ati Radeon 9600 atlantis ettelleranna og en ViewSonic 17" LCD. Det skjer bare helt plutselig. Spillet hakker i et halvt sekund så går skjermen over i dvalemodus. Får "No signal" på skjemrne. Har prøvd med en 19" CRT skjerm også for å sjekke at det ikke er skjermen det er feil med. For å få tilbake signalet å jeg restarte maskinen. Har ikke prøvd med andre spill en GTA-VC og NFSU2 (har inegn andre spill ) Fikk en gang opp ei feilmelding der det sto at Driveren hadde stilit tilbake grafikkakselleratoren fordi den ikke svarte på driveren eller noe slikt. Noen som har gode råd? Har ikke installert medfølgende drivere. Lastet ned nye. Disse har jeg også prøvd å oppdatere. Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Den feilmeldingen kommer når du har aktivert "VPU recover" i driverinnstillingene til kortet. Er vel sansynlig at feilen oppstår selv om VPU ikke er aktivert, men den funksjonen nullstiller kortet ved evt. feil. Prøvd å deaktivere "AGP fastwrigt" ??? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Overklokker du skjermkortet? Kan være det blir for varm. Sjekk også luftgjennomstrømning i kabinettet. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Er ingen nevneverdig temp. Nei, klokker ikke, Prøvde med døra av på LAN. Ingen forskjell. Vet at viftene på disse skjermkortene bruker å skralte, men mi går enda. Hvordan slår jeg av AGp fastwright? Endret 5. august 2005 av wazzza Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Skru opp maskinen og støvsug den! Du kan slå på AGP fastwrite enten i BIOS, eller i kontrollpanelet til skjermkortet ditt. Endret 5. august 2005 av Frezz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå