MoNoXiDe Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Lurte bare på om noen som kjenner / Har lest noen reviews av overnevnte kabinett. Mener bestemt at denne kommer til å bli min nye media / stue PC!! link : http://www.psdata.no/ps.asp?it=112189&mlevel=010600 Lurte også på om det gikk ann å kjøpe små "IR sensorer" som kan festes eventuelt via intern USB, slik at jeg kan bruke fjernkontroll på barebone'n. (Skal borre hull og feste den i kabinettet på en eller annen måte tenkte jeg.) Tenkte på å kjøpe windows mediacenter m/fjermnkontroll og bruke den via "intern" IR. Eventuelt hvor jeg får kjøpt noe slik? På forhand takk! Synes barebone'n var kul jeg, og BARE 27db støy.......Ikke værst.. Endret 5. august 2005 av MoNoXiDe Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er vel bare å google litt etter reviews. Her er en review. Forøvrig så jo det kabinettet snasent ut da. IR sensorer bør det vel gå ann å kjøpe, har hvertfall sett at f.eks shuttle selger IRfjernkontroller til sine SFF'er, bør vel kunne finnes noe lignende til aOpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå