JacEr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Okei... Det finnes ordenlige damer der ute. Det er jeg nesten sikker på! Her er det noen (meg inkludert) som bruker alt for mye tid foran skjermen. Nå er det nok! Skal ha dame! I KVELD! *Marsjerer ut, plystrer på "broen over Kwai"* Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg får i alle fall ikke min inn inn der.. emh, finnes det ikke noe alternativt større noe? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg får i alle fall ikke min inn inn der.. emh, finnes det ikke noe alternativt større noe? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Så dere er helt ærlige når dere sier at arealet på *kremt* hodet deres er større enn 15,89cm, og at omkretsen er over 14,13cm?Hvis det er sant, så vil nok kvinnene dere har samleie med få ganske så vondt. prøv selv da! Skal love deg at tissen din ikke går inn. Edit: Okei...Det finnes ordenlige damer der ute. Det er jeg nesten sikker på! Her er det noen (meg inkludert) som bruker alt for mye tid foran skjermen. Nå er det nok! Skal ha dame! I KVELD! *Marsjerer ut, plystrer på "broen over Kwai"* Chicks are for fags! Endret 6. august 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå