Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva bare må man ha til filmen Sin City. Når Jessica ALba danser på scenen er det viktig å ha klart utstyret. Du trenger: 1. En popkornbøtte, gummihanske, tape, saks, tom topapirrull, tusj og kniv. (jeg lar så bildene forklare seg selv) 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. "Kos dere" med filmen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 HAHAHA beste worklog ever! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hahahohaoho Genialt.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva med oss jenter da? Kan ikke vi "kose" oss med filmen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva med oss jenter da? Kan ikke vi "kose" oss med filmen? enkelt, dere lar bare den dorullgreia stikke ut og fester noe i tuppen :!: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva med oss jenter da? Kan ikke vi "kose" oss med filmen? enkelt, dere lar bare den dorullgreia stikke ut og fester noe i tuppen :!: :!: Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 LOL, sjekk sensuren på bildene da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Stjerne! Du er min helt! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Skal se filmen ikveld. Kanskje jeg skal kjøpe meg popcorn... Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) genialt detta må jeg fikse meg til je skal se filmen på pcn....dorullkjernene er litt trange da men ...ahh bruke colaflaske... Endret 6. august 2005 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) HAHA så drit bra!! Endret 6. august 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Dakar Dahle, så tynn penis at han kan stikke den inn i en dassrull han Men ellers bra worklog Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Dakar folk som føler de må skryte på seg penis størrelse... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Dakar folk som føler de må skryte på seg penis størrelse... Nei egentlig ikke... Når den er stiv tror jeg de ferreste får penis inn i en dassrull, hullet ser kanskje stort ut men det går ikke Ja selvsagt har jeg prøvd Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ja selvsagt har jeg prøvd Hvem har ikke det ? nei gikk ikke! :O Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Nybegynnere! Smøret i popkornet + varmen sørger for at dorullen blir myk og varm. Da kan man presse den inn og dorullen utvider seg akkurat til å stramme godt rundt "ehh staken"... Visdomsord fra meg til dere småtrolla: Ikke lær faren deres å pul! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Så dere er helt ærlige når dere sier at arealet på *kremt* hodet deres er større enn 15,89cm, og at omkretsen er over 14,13cm? Hvis det er sant, så vil nok kvinnene dere har samleie med få ganske så vondt. Endret 6. august 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå