Gå til innhold

For dårlig linje for BF2?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter på en Dell(buhu) med følgende specs:

Socket 478 2.8 GHz Northwood

512 MB RDRam

Nvidia 6600GT(AGP)

Intel 850E Chipset.

Når jeg starter funker det i et snaut sekund, før det står at det er trøbbel med linja mi(som er Bluecom 1024).. Kan det ha noe med lite minne? tenkte over det og fant ut at det ville vært dumt.. er ikke Bluecom gode spill-linjer, og isåfall, hva er?

I tilleg når jeg prøver på en "ranked" server kommer det at den ikke godtar "custom", og dette uten at jeg engang har endra skjermoppløsning.

Håper noen kommer med noen fornuftige svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig dårlig feilbeskrivelse du. Hva står det om trøbbel med linja? Godtar ikke custom hva ? Spillt selv på 1mbit linje, det funker mer enn godt nok. Bluecom bruker telenorlinjene, så det skal funke helt fint.

min beste ping ligger på 80-90, blir kasta ut av serveren, og det står: Warning Connection Problem.

Lenke til kommentar

Connection problem inne i bf2 er jo noe alle sliter med, men 80-90 hørtes veldig høgt ut. Du eller andre maskiner på nettverket kjører vel ikke p2p eller bittorrent ? Prøv mot norske servere som catch, battlefield.no og broadpark. får du så høg ping på dem er noe galt.

Lenke til kommentar
Connection problem inne i bf2 er jo noe alle sliter med, men 80-90 hørtes veldig høgt ut. Du eller andre maskiner på nettverket kjører vel ikke p2p eller bittorrent ? Prøv mot norske servere som catch, battlefield.no og broadpark. får du så høg ping på dem er noe galt.

blir pælma ut av broadpark..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...