Gå til innhold

Artige ting i GTA San Andreas!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Politiet har visst en overnaturlig evne :ermm: Det er sååååååå usansynlig! Spill programerne har vel fiksa det sånn. Men jeg har noe morsomt: Hadde 6-stjernes polti etter meg, så gikk jeg til den høye bygingen, altså den megaaaaa høye! Så tok jeg kode til en jet eller noe sånt. Så kom marinen med jetter som fløy i sirkel rundt meg. Jeg prøvde å skyte små-jævlene, men de beveger seg så fort! Når jeg ble forbanna og begynte å skyte missiler kommer en jet å kræsjer rett inn i meg! Som om ikke det var nok, kom mange andre jetter inni meg. Flyet sprang jo på sekundet. Det var litt av et skyte/drapsdrama!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Grand Theft Auto: San Andreas til PS2

Evig liv?

Jeg hadde 6 stjerners polti etter meg. Så var jeg på den høyeste bygningen på hele spillet, og plutselig fallt jeg ned! Jeg var kjempe forbanna! Når jeg landet overlevde jeg! Er dette mulig? Falle  så høyt å så overleve? Er dette en feil eller skal det være sånn? Jeg hadde en Rockett Launcher i hånda når jeg fallt.

5699962[/snapback]

 

Høres jo rart ut i og med at du ikke har (i følge andre tråder) vært innom noen oppdrag. Det høyeste huset - går ut fra du mener det med en skjerm på toppen - har en gang som gjør at man kommer ut på bakken foran huset. Kanskje du blunket i det øyeblikket karakteren din ble flyttet.

5715593[/snapback]

 

Men jeg har hoppa fra bygningen gjentatte ganger uten å dø!

Jeg har hoppa fra lavere men da har jeg dødd. Det er noe veldig kødd-feil med spillet, azz. samma :hrm:

5737909[/snapback]

 

Jeg har lest at hvis man har fått max health til fullt og har fullt liv og hopper fra et fly og utløser fallskjermen og slipper den fra seg med en gang så overlever man med littegrann liv igjen. Kanskje det er sånn at når man har max liv så overlever man uansett hvor høyt man hopper fra.

 

Det er så plagsomt når man har gjort masse eller noe vanskelig eller noe sånt og så kjører man over en person eller kræsjer i en politibil med et uhell og så får man 1 stjerne og blir busta. Jeg klarer som oftest å komme meg vekk, men noen ganger må man jo ha uflaks. Det skulle gått ann å betale en bot når man har 1 eller 2 stjerner isteden får å komme i fengsel å miste alle våpnene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...