Gå til innhold

Artige ting i GTA San Andreas!


Anbefalte innlegg

Apropo Hunter'n hvor finner jeg den?

5048004[/snapback]

 

En i millitarbasen i San Fierro.

Får du gull på alle flyskoleoppdraga, spawner den ved flybasen din ute i ørkenen.

 

Tilfeldigvis fant jeg sound vanen som blir brukt på strand partyet på oppdraget Life Is A Beach. Tok meg en tur ute i ørknen, og der så jeg to som bokstavelig talt var ute og kjørte. Den ene lekte politi og røver med en politibil i hælene, og den andre stoppet jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å dra til "ringveien" i las venturas. Hopp opp på taket en ikke altfor rask bil og sett et skudd i den. Den vil prøve å stikke av med deg oppå. Skyt så på alle biler du kjører forbi. Vanligvis vil de kjøre etter med samme fart som deg.

Bare å teste å hoppe fra bil til bil i fart. Faller du av hopper du bare på en ny bil

Så får du litt snut på nakken og skyter på dem hver gang de nærmer seg. Skal love det blir action med swat-helikopter motorsykkler og skuddveksling i fart.

 

(obs) raske biler krasjer fortere. Kjedelige personbiler er best

Lenke til kommentar
Morsomt å stå i ro på gata mens det kommer damer forbi som sier noe fint til deg så trykke på N. - Get outta my face bitch!  :!:  eller viss du er smellfeit og folk sier Fat bastard til deg svare med: Shut up! You annoying asshole!    o.l

4615863[/snapback]

 

Skulle parkere en SULTAN i en garasje i et hus jeg kjøpte i nærheten av der Millie bor. Akkurat da sa en fyr: "Nice car, what will you have for this..." eller noe sånt. Jeg svarte Y: "You can have one too. Just jack one like I do!"

 

Fikk spillet rett før sommerferien, og dette er første gang noen har sagt noe fint om bilen min.

 

Tips:

På nettet står det at bilen din teller i Sex Appeal. Hvis du vil sjekke det, kan du gå inn i bilen din, gå ut igjen og sjekke stats. (jeg fikk fullt en gang.)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kan kjøre fort med "Hydra" ?

 

Den flyr jo bare oppover..

5045275[/snapback]

 

Hæhæ. :D

 

Juster thrusterne vha. 8 og 2 på numpad. ;)

5045894[/snapback]

 

Er ikke alle som spiller på PC.

 

Jeg mener PS2..

5075151[/snapback]

 

Du styrer det med høyre stikken framover så ser du at thrusterne stiller seg vannrett da går det framover tar du den bakover stiller de seg loddrett da går det opp og ned

Endret av vi er lost
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kan kjøre fort med "Hydra" ?

 

Den flyr jo bare oppover..

5045275[/snapback]

 

Hæhæ. :D

 

Juster thrusterne vha. 8 og 2 på numpad. ;)

5045894[/snapback]

 

Er ikke alle som spiller på PC.

 

Jeg mener PS2..

5075151[/snapback]

 

Det er vel høyre stikka? En kamerat av meg spilte gta_sa på PS2, og han brukte høyre stikka da gan lekte med hydraulikken på en bil. Sikkert samme på hydra. Ta den framover for å styre flyet som et fly, og da den bakover for å styre som et helikopter.

Lenke til kommentar

Var sykt nok, det som skjedde i går. Jeg var i oppdraget der jeg skulle hente Sweet ut av fengslet, drepe noen crack-dealere og ta tilbake Grove Street. Der jeg skulle drepe crack dealerne, kom det Ballas-gjengmedlemmer etter meg. Merkelig nok skøt de ikke på meg som om jeg var med i en annen gjeng. Istedet fulgte de etter meg som om jeg hadde rekruttert de. De spurte meg om jeg var "gangbang". "N" svarte jeg med. "No, I'm not at that shit, homie!". Så sikta jeg på de, for å prøve å avrekkrutere de, men da skøt de på meg.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Grand Theft Auto: San Andreas til PS2

Evig liv?

Jeg hadde 6 stjerners polti etter meg. Så var jeg på den høyeste bygningen på hele spillet, og plutselig fallt jeg ned! Jeg var kjempe forbanna! Når jeg landet overlevde jeg! Er dette mulig? Falle så høyt å så overleve? Er dette en feil eller skal det være sånn? Jeg hadde en Rockett Launcher i hånda når jeg fallt.

 

Dette er det morsomste i verden tro meg! :thumbup:

 

 

Firkant, Høyre, Firkant, Firkant, L2, X, Trekant, X, Trekant. :thumbup:

 

 

Jeg holdt på å DØ av latter! Koden gjør at alle damene løper etter deg med dildo!

Ikke slå dem da går hele bunten på deg! :thumbup:

 

Kasta tåre-gass i en stor mengde med folk! De hoste no' sinsvakt!

De teite er at de begynte å blø når de døde!

Tåre gass :cry::cry::cry:

Jeg griner ikke bare svir i øye :D

Lenke til kommentar
Grand Theft Auto: San Andreas til PS2

Evig liv?

Jeg hadde 6 stjerners polti etter meg. Så var jeg på den høyeste bygningen på hele spillet, og plutselig fallt jeg ned! Jeg var kjempe forbanna! Når jeg landet overlevde jeg! Er dette mulig? Falle  så høyt å så overleve? Er dette en feil eller skal det være sånn? Jeg hadde en Rockett Launcher i hånda når jeg fallt.

5699962[/snapback]

 

Høres jo rart ut i og med at du ikke har (i følge andre tråder) vært innom noen oppdrag. Det høyeste huset - går ut fra du mener det med en skjerm på toppen - har en gang som gjør at man kommer ut på bakken foran huset. Kanskje du blunket i det øyeblikket karakteren din ble flyttet.

Lenke til kommentar
Grand Theft Auto: San Andreas til PS2

Evig liv?

Jeg hadde 6 stjerners polti etter meg. Så var jeg på den høyeste bygningen på hele spillet, og plutselig fallt jeg ned! Jeg var kjempe forbanna! Når jeg landet overlevde jeg! Er dette mulig? Falle  så høyt å så overleve? Er dette en feil eller skal det være sånn? Jeg hadde en Rockett Launcher i hånda når jeg fallt.

5699962[/snapback]

 

Høres jo rart ut i og med at du ikke har (i følge andre tråder) vært innom noen oppdrag. Det høyeste huset - går ut fra du mener det med en skjerm på toppen - har en gang som gjør at man kommer ut på bakken foran huset. Kanskje du blunket i det øyeblikket karakteren din ble flyttet.

5715593[/snapback]

 

Men jeg har hoppa fra bygningen gjentatte ganger uten å dø!

Jeg har hoppa fra lavere men da har jeg dødd. Det er noe veldig kødd-feil med spillet, azz. samma :hrm:

Lenke til kommentar

Desverre ikke fra San Andreas, men var så morsomt jeg må fortelle alikevel:

 

I orginale GTA3 til PC hadde jeg fått 6 stjerner på meg. Så jeg stakk til en av de store bruene som kobler sammen de tre bydelene, men gjemte meg under denne store brua slik at jeg sto på brygga/kaia rett under brua. Da må det være rundt 50 meter opp til selve brua, om jeg ikke bommer helt på estimatet.

Men som sagt; 6 stjerner, så det var både politifolk, tanks, soldater, militærlasterbiler osv oppe på den brua. Jeg syntes det var litt humoristisk å høre på hvordan de strevde der oppe på brua, så jeg ble stående der en stund mens det samlet seg opp folk oppe på brua over meg.

Men helt plutselig begynner det å regne politifolk, soldater, tanks, lasterbiler, politibiler osv ned fra brua og ut i havet rett forran føttene mine der jeg sto på bryggekanten under brua. Tipper de enten klippet igjennom, eller så hadde det samlet seg opp så mye skrot der oppe til at de klarte å komme seg over kanten :!:

 

Men jeg må være ganske wanted når politi- og militærfolka ofrer seg selv og verdifult utstyr som tanks når de hopper fra brua for å få tak i deg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det som irriterer meg på GTA er politi som ikke skjønner noe. En politimann står og skyter på meg. Jeg sikter på hodet hans for å skremme han, som ikke skjønner et hint. Da kommer spørsmålet: Skal jeg drepe politimannen, sånn at de sender USA's styrke mot meg, så jeg dør enda harderde om noen minutter, eller skal jeg la være og la han drepe meg?

 

Hvordan kan en 10 - 100 tonns tung og treig tanks stå midt på motorveien på så kort varsel mens jeg kjører i 220? Fordi politiet kan se fram i tid og vite at jeg skulle til høyre i 110!

 

Vel, hvis man sulter ut og dør, (går tom for "Fat" og "HP") høres det ut som beina i kroppen hans brekker som om han falt fra 100-meters høyde. Så ligger CJ der, mens blodet siver ut på gata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...