Gå til innhold

Artige ting i GTA San Andreas!


Anbefalte innlegg

Satte i gang spillet, og gjorde noe annet i noen minutter. CJ stod med ryggen til. Alt som viste klokke, våpen osv ble borte slik at kun bildet var tilbake. Når CJ kun står å venter slik, så begynner han å synge og nynne små korte strofer med jevne mellomrom. Litt artig hvis man har lite å gjøre.

Når du først er inne på det. Ikke bare nynner han, men om det er biljakter i nærheten eller folk som skyter osv. zoomer spillet automatisk inn på det og lager litt "action".

 

Om jeg skulle nevne alt jeg har syntes vært gøy i SA hadde det ikke fått plass her :)

Å han titter på damer, zoomer inn på puppene, rumpa og sånn.. :cool:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Kan være artig å bare observere et trafikkert kryss en stund. Skjer en del rare ting, ulykker, slossing og politijakter. Ingen kjære mor å være trafikkant i San Andreas, politiet skyter deg til tross for at det er DE som kjører på din bil.

Bare for å følge opp:

 

I går forårsaket jeg en større kjedekollisjon på innfartsåren til Las Venturas. Min egen bil ble på en eller annen måte totalvraket midt i veibanen, så jeg skyndte meg vekk og ble stående noen meter unna mens jeg hentet litt kaffe. Da jeg kom tilbake hadde det hopet seg opp en del biler, på det meste var vel rundt 15 biler involvert i kjedekollisjonen. En av bilførerne blir plutselig veldig sinna på en som smeller inn i bilen hans bakfra, og han kommer ut av bilen med en svær spade i hendene. Denne bruker han til å ta knekken på stakkaren i den bakre bilen. Det ser brutalt ut. To sekunder etterpå blir spademannen meid ned av en diger lastebil. En politibil reagerer på dette. Mer kaos: To politimenn kommer ut av bilen og jager nå lastebilsjåføren til fots. I mellomtiden har politibilen kommet borti en annen bil. Sjåføren av denne blir forbanna, kommer ut av bilen sin med en stokk i hendene og tar opp jakten på politimennene.

Lenke til kommentar
Kan være artig å bare observere et trafikkert kryss en stund. Skjer en del rare ting, ulykker, slossing og politijakter. Ingen kjære mor å være trafikkant i San Andreas, politiet skyter deg til tross for at det er DE som kjører på din bil.

Bare for å følge opp:

 

I går forårsaket jeg en større kjedekollisjon på innfartsåren til Las Venturas. Min egen bil ble på en eller annen måte totalvraket midt i veibanen, så jeg skyndte meg vekk og ble stående noen meter unna mens jeg hentet litt kaffe. Da jeg kom tilbake hadde det hopet seg opp en del biler, på det meste var vel rundt 15 biler involvert i kjedekollisjonen. En av bilførerne blir plutselig veldig sinna på en som smeller inn i bilen hans bakfra, og han kommer ut av bilen med en svær spade i hendene. Denne bruker han til å ta knekken på stakkaren i den bakre bilen. Det ser brutalt ut. To sekunder etterpå blir spademannen meid ned av en diger lastebil. En politibil reagerer på dette. Mer kaos: To politimenn kommer ut av bilen og jager nå lastebilsjåføren til fots. I mellomtiden har politibilen kommet borti en annen bil. Sjåføren av denne blir forbanna, kommer ut av bilen sin med en stokk i hendene og tar opp jakten på politimennene.

litt merkelig AI i San Andreas :p

Lenke til kommentar

Mange har sikkert opplevd det samme som meg:

Jeg løper ut på motorveien og stopper, en taxi eller noe sånt kommer kjørende i 200 og bråstopper rett foran beina til CJ. Så må man komme seg unna før det kommer en trailer eller noe og kører rett i baken på bilen som så kjører over CJ.

Det er greit at biler kan bråbremse, men hvordan kan de stoppe så fort når de kjører rett i en annen bil.....

 

*slå av dataen og gå og legge seg*

Lenke til kommentar

Oppskrift på moro:

1 stk travel motorvei

1-10 stk Molotow Coctail

1 stk bil

 

Sperr så mange av filene på motorveien med en eller flere biler og vent til det har dannet seg en helsikes kjedekollisjon med 10-20 biler. Still deg litt unna og lemp inn en molotow, evt. en rocket launcher. De fleste bilene får panikk og tar gassen i bånn, folk går ut av bilene for å jule opp den som kjørte på de bakfra, biler brenner og eksploderer, brannbiler kommer til og kaoset er komplett. Hysterisk morsomt til tider :D

Lenke til kommentar
Oppskrift på moro:

1 stk travel motorvei

1-10 stk Molotow Coctail

1 stk bil

 

Sperr så mange av filene på motorveien med en eller flere biler og vent til det har dannet seg en helsikes kjedekollisjon med 10-20 biler. Still deg litt unna og lemp inn en molotow, evt. en rocket launcher. De fleste bilene får panikk og tar gassen i bånn, folk går ut av bilene for å jule opp den som kjørte på de bakfra, biler brenner og eksploderer, brannbiler kommer til og kaoset er komplett. Hysterisk morsomt til tider :D

litt merkelig AI i San Andreas

 

tillat meg å quote meg selv :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kan være artig å bare observere et trafikkert kryss en stund. Skjer en del rare ting, ulykker, slossing og politijakter. Ingen kjære mor å være trafikkant i San Andreas, politiet skyter deg til tross for at det er DE som kjører på din bil.

Bare for å følge opp:

 

I går forårsaket jeg en større kjedekollisjon på innfartsåren til Las Venturas. Min egen bil ble på en eller annen måte totalvraket midt i veibanen, så jeg skyndte meg vekk og ble stående noen meter unna mens jeg hentet litt kaffe. Da jeg kom tilbake hadde det hopet seg opp en del biler, på det meste var vel rundt 15 biler involvert i kjedekollisjonen. En av bilførerne blir plutselig veldig sinna på en som smeller inn i bilen hans bakfra, og han kommer ut av bilen med en svær spade i hendene. Denne bruker han til å ta knekken på stakkaren i den bakre bilen. Det ser brutalt ut. To sekunder etterpå blir spademannen meid ned av en diger lastebil. En politibil reagerer på dette. Mer kaos: To politimenn kommer ut av bilen og jager nå lastebilsjåføren til fots. I mellomtiden har politibilen kommet borti en annen bil. Sjåføren av denne blir forbanna, kommer ut av bilen sin med en stokk i hendene og tar opp jakten på politimennene.

4879485[/snapback]

 

Hehehehe!! Det der høres gøy ut :D

Lenke til kommentar
Å hoppe opp på biler og bruke balltreet eller noe lignende og slå i taket på bilen du står på. Da får bilen fart :D . Da kan du bli kjørt rundt i byen. Er morro å stå på taket og skyte og ta drive-by på folk, siden politiet kommer og joiner partyet.

4880726[/snapback]

 

Trenger ikke bruke balltre, funker å stompe bilen med foten også =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...