AndersT2 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Satte i gang spillet, og gjorde noe annet i noen minutter. CJ stod med ryggen til. Alt som viste klokke, våpen osv ble borte slik at kun bildet var tilbake. Når CJ kun står å venter slik, så begynner han å synge og nynne små korte strofer med jevne mellomrom. Litt artig hvis man har lite å gjøre. Er det andre sånne små morsomme ting dere har opplevnd? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg tagga me uhell på en forbipasserende og gjett om den hosta hehe :!: Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg tagga me uhell på en forbipasserende og gjett om den hosta hehe :!: Et tips: Ikke kast granater inne på kjøkkenet i en resturant. Svær eksplosjon + lite område = død CJ Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvis CJ spiser for mye, spyr han. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg tagga me uhell på en forbipasserende og gjett om den hosta hehe :!: Prøv med brannslukkingsapparat Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg tagga me uhell på en forbipasserende og gjett om den hosta hehe :!: Prøv med brannslukkingsapparat Prøv å gjøre det ved et uhell på en purk som går gjennom gata uten at du har Wanted Level Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Prøv å finn traktoren og hekt på en buss. Så driver du å svinger brått. Da får du litt av en flytur Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dette er kanskje ikke noe bug, eller slikt, men det er gøy. Kjør opp til Mount Chillad og kjør raskt på den rampen som er der, med et kjøretøy, samme hvilket, er uansett like gøy Flyyyyyyyyyy... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dette er kanskje ikke noe bug, eller slikt, men det er gøy. Kjør opp til Mount Chillad og kjør raskt på den rampen som er der, med et kjøretøy, samme hvilket, er uansett like gøy Flyyyyyyyyyy... og hvis du ikke har fallskjerm, døøøøøøøøøøøø Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dette er kanskje ikke noe bug, eller slikt, men det er gøy. Kjør opp til Mount Chillad og kjør raskt på den rampen som er der, med et kjøretøy, samme hvilket, er uansett like gøy Flyyyyyyyyyy... og hvis du ikke har fallskjerm, døøøøøøøøøøøø Du dør vel ikkje om du kjører sykkel og lar være å hopppe av? Lenke til kommentar
Anders89 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Morsomt å stå i ro på gata mens det kommer damer forbi som sier noe fint til deg så trykke på N. - Get outta my face bitch! :!: eller viss du er smellfeit og folk sier Fat bastard til deg svare med: Shut up! You annoying asshole! o.l Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dette er kanskje ikke noe bug, eller slikt, men det er gøy. Kjør opp til Mount Chillad og kjør raskt på den rampen som er der, med et kjøretøy, samme hvilket, er uansett like gøy Flyyyyyyyyyy... og hvis du ikke har fallskjerm, døøøøøøøøøøøø Du dør vel ikkje om du kjører sykkel og lar være å hopppe av? Neinei, sant det... Men første gangen jeg prøvde å hoppe utenfor, kunne jeg trengt fallskjermen...Landa LITT forkjært Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Satte i gang spillet, og gjorde noe annet i noen minutter. CJ stod med ryggen til. Alt som viste klokke, våpen osv ble borte slik at kun bildet var tilbake. Når CJ kun står å venter slik, så begynner han å synge og nynne små korte strofer med jevne mellomrom. Litt artig hvis man har lite å gjøre. Når du først er inne på det. Ikke bare nynner han, men om det er biljakter i nærheten eller folk som skyter osv. zoomer spillet automatisk inn på det og lager litt "action". Om jeg skulle nevne alt jeg har syntes vært gøy i SA hadde det ikke fått plass her Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Når du kjører monster og rygger forsiktig mot en annen bil så vil bilen sprette til HELVETE! Avogtil tar det flere sekunder før den lander igjen mens noen spretter vekk uten å komme ned igjen. :!: Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hehe, det er utrolig artig når man ser et fly som styrter, hvert fall når det styrter midt i en by. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 *****mulig spoiler**** Det er morro å ta Hydra flyet sitt, fly en gang over militærbasen så man får 5 stjerner etter seg, fly ut mot sjøen og vente til det dukker opp andre hydra fly fra militærbasen og leke krig med de. Sett gjerne på cinematic view for at det skal se litt kulere ut. (pass på om det kommer en storm, da blir det nesten umulig og se forskjell på opp, ned, høyre og venstre) Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Skaff deg et bra wanted-level og stikk ned på kaia i San Fierro. Der hopper du opp i krana og begynner å løfte politibilene og slenge de ut i vannet. Hysterisk morsomt i fem-seks minutter Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kjør bort til The Farm utenfor San Fierro, stjel en traktor og prøv å hekte på en harvester. Kjør deretter ett lite stykke med svinging osv.. Du vil fly langt! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kjør bort til The Farm utenfor San Fierro, stjel en traktor og prøv å hekte på en harvester. Kjør deretter ett lite stykke med svinging osv.. Du vil fly langt! Like the bus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå