Vågebu Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Var på Nordsteam i Bergen onsdag og torsdag, og tok selvførgelig noen bilder. Desverre klarte kameraet mitt å slette/erstatte de 30-40 første bildene som jeg hadde tatt, så alle båtene kom ikke med . HP Photo"smart" 320. D/S Bohuslän M/S Gamle Salten M/S Atløy D/S Stavenes var ikke ferdig restaurert. M/S Poseidon D/S Stord I var siste båt inn i vågen. Den er ganske ferdig utvendig, men mye arbeid gjenstår innvendig. Toppen på trippel ekspansjon dampmaskin i Stord I. Den lappen hang under dekk på Stord I. Legg merke til det som står nederst. :!: M/S Rogaland M/S Granvin Fordekket på KNM Hitra. Den gikk i rute mellom Norge og Shetland under krigen. Flere bilder her. Flere bilder kommer senere. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Artigt. Gadd ikke dra inn til byen for å se på båtene. Egentlig driter jeg i gamle båter, men artigt å se hvor fine og bra holdt mangen av de er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå